MD event Doe@ding


Hallo allemaal,

Toch even aan jullie laten zien, hoe mijn plekje er bij Doe@ding afgelopen zaterdag tijdens het MD event uitzag. Klein maar fijn zullen we maar zeggen.
Je kon je inschrijven voor de DIY watervalkaart, dit werd in grote getale gedaan.
Vanochtend heb ik iedereen dit toegestuurd!

Morgen zal deze tutorial ook op mijn blog komen te staan, zodat ook degene die zaterdag niet hebben kunnen komen aan de slag kunnen met de watervalkaart.



De komende tijd zullen jullie de creaties gemaakt voor die dag nog één voor één voorbij zien komen op mijn blog.

Ivm omstandigheden zal ik de candy morgen al gaan weggeven zodat ik dit nog tijdig kan versturen naar de winnares.

Fijne dag nog!

Groetjes

Rimmie

Reacties

  1. Wat ziet jou kleine plekje er gezellig uit met al je prachtige creaties!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk plekje, ziet er goed verzorgd uit.
    Komen je gemaakte spulletjes mooi uit.
    Fijn dat het ondanks het warme weer gezellig druk was.Geeft voldoening lijkt me.
    Ben benieuwd naar je waterval kaart.
    Fijne avond, groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er leuk uit, mooi ingericht plekje! Als het minder warm/heet was geweest, was ik zeker die kant op gekomen, wie weet een volgende keer. Ben nieuwsgierig naar je watervalkaart, je maakt altijd zulke gave kaartjes!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Was gezellig Rimmie en je kaarten waren prachtig...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om te lezen dat het een geslaagde dag was, mooi hoekje had je. Jammer dat het zo'n eind weg is maar ik ga vast nog wel eens komen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Rimmie,
    wat een leuke foto's. Dat zag er geweldig uit. EN een tutorial van een watervalkaart......misschien stimuleert me dat om hem echt een keer te maken. Staat al zolang op mijn to do list!
    Leuke groepsfoto ook!
    Ik herken Hennie, Marleen en jou meteen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts