Choose to be Happy


Hallo allemaal,

Vandaag een kaartje met het, vind ik, prachtige Boho summer papier van Marianne Design. Ik word er spontaan vrolijk van, heerlijk zomers gevoel geeft het.
De sketch van dit kaartje komt van de Marianne Design Club.




Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Papier: PK9148 Boho summer
Tekst: CS0989
Mallen: COL1409 beer, CR1299 banner, CR1360 cirkel en CR1395 pot en klavertje vier

Bedankt voor het langskomen en een hele fijne dag gewenst.

Groetjes

Rimmie

Reacties

  1. Ik zou dit papier niet snel zelf kopen, maar ik vind jouw kaart er mee heel erg leuk! Het beertje met het klavertje zijn echt schattig. Leuke sketch ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje Rimmie!
    Leuke sketch en ook heel mooi papier heb je gebruikt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke vrolijke kaart met deze lieve beer en het klavertje vier in zijn berenpoot. De tekst past er heel mooi bij.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat blokje heb ik in mijn handen gehad, toch terug gelegd. Jij heb er echter wel wat van weten te maken. Wat een leuek kaart is dit geworden. De beer en het potje met klavertje vier....geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zijn mooie bescheiden kleurtonen en je hebt ze heel mooi toegepast. Het beertje met klavertje vier is zoooo leuk!!!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt, superlief! Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke combi van papiertjes heb je gemaakt. Het lieve beertje past er super goed bij.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Door de vakantie ben ik hier niet meer komen reageren. Nu net gedaan bij je dromenvanger. Deze is ook weer leuk.
    Leuk papier inderdaad. En dat beertje is ook zo lief. Die ga ik ook pinnen want deze snijmal heb ik nog maar weinig gebruikt. ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart Rimmie.heel erg mooi gemaskt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jaaa ik had hem al op Facebook voorbij zien komen, hij is geweldig!! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kaartje Rimmie!! Wat een gave kleurtjes!!
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts