Halloween


Hallo allemaal,

Het is alweer donderdag en gisteren was deze Halloween kaart te zien op het Marianne Design inspiratieblog. Natuurlijk show ik het ook even hier!

Ons 12,5 jarig bruiloftsfeestje was erg geslaagd, heb wel even twee dagen nodig gehad om bij te komen (en dat terwijl ik niet drink) dus kun je nagaan hihihi. De meiden hadden het ook super goed vol gehouden, zij lagen er pas om 3:00 uur in, dus de afgelopen dagen heb ik wel gemerkt dat dit zo zijn effect had op hun humeur.
Dus de afgelopen dagen zijn we veel buiten geweest, veel te mooi weer om binnen te blijven zitten. Morgen staat er een ME-dagje op de planning: PaperPassion.
Ik heb er zin in!

Groetjes

Rimmie

Reacties

  1. Prachtig kaartje heb je gemaakt Rimmie! Super dat je zo'n leuk feest gehad hebt!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje Rimmie en nog van harte met jullie 12,5 jarig huwelijk.
    Groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig halloweenkaartje Rimmie ! En nog proficiat met de 12,5jr huwelijksverjaardag! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend is dit halloween kaartje Rimmie...
    en fijn dat jullie zo een leuk fest hebben gehad..
    Morgen veel plezier op de beurs...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gaaf, ben dol op Halloween, dus ben fan van jouw kaartje!
    grtz.COlien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook hier kom die mooie mal weer van pas. Echt een super Halloween kaart. Heel veel plezier op de beurs morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met jullie huwelijksdag.
    De kids boffen wel met dit weer deze herfstvakantie.
    Je kaartje is echt een leukerd.
    Heel veel hobbyplezier.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie Halloweenkaart. Leuk dat jullie zo genoten hebben van jullie feestje!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Rimmie,
    Alsnog van harte gefeliciteerd met jullie 12,5 jarig huwelijksjubileum. Dat is inderdaad een feestje waard! Nu lekker nagenieten met elkaar.
    Eerlijk gezegd hou ik helemaal niet van Halloween, maar je kaartje vind ik wel grappig gemaakt!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt een heel leuk Halloween kaartje gemaskt Rimmie. Fijn dat jullie een leuke geslaagde dag hebben gehad. Veel plezier bij de paper passion. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke Halloween 👻 kaart!
    Grappig plaatje in het midden.
    Gefeliciteerd met jullie 12,5 jarig huwelijk.
    Gezellig dat jullie het gevierd hebben.
    Veel plezier bij de dingen die je gaat doen.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie halloween kaart Rimmie. Very spooky ;-)

    Lieve groet, Petra

    Ps: mijn excuus dat ik lang niet meer geblogt heb. Tijdens onze verhuizing verloren we een dierbare vriend en daarna zijn we lang met vakantie geweest. Nu ben ik er weer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zag 'm al voorbij komen maar nogmaals, heel erg leuk! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts