Celebrate


Hallo allemaal,

Ondertussen heb ik nog een kaartje gemaakt met de geweldig leuke masks en texture stamps van Marianne Design die deze maand zijn uitgekomen. Ook heb ik wat oudere texture stamps erbij gebruikt. Het is totaal iets ander dan wat jullie van mij zijn gewend, maar hopelijk niet minder leuk.



Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Tekst: PP1403
Stempels: MM1604 grid, MM1606 circles, MM1607 splatters, MM1614 butterfly en MM1617 texture stains
Overig: embossing poeder goud en zwart, memento angel pink, rose bud en sweet plum.

De vlinder heb ik ingekleurd met:
Afbeeldingsresultaat voor zig pearlescent watercolor

Liefs 
Rimmie

PS: ik heb al een aantal leuke reactie's gehad op de candy, 
mocht je nog niet meedoen, kijk even hier!



Reacties

  1. Je kaartje is heel geslaagd! Ook al zijn we van jou een heel andere stijl gewend. Je vlinder is prachtig bewerkt met het embossingpoeder!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart. Mooi ook, hoe je de achtergrond weer hebt gedaan. Prachtig met het embospoeder wat je erbij verwerkt hebt.

    Groetjes. Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love this card. The background is very unique and I like it a lot.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe prachtig is dit ! Zo een mooie kunstige achtergrond ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige kaart Rimmie. IK heb de materialen ook besteld..... dus je inspiratie is welkom. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben gek op vlinders, dus je begrijpt dat ik helemaal weg ben van je prachtige kaart Rimmie.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk kaartje, mooi juist om even net iets anders te laten zien!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zeker niet minder leuk, mooie kaart.
    Lieve groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend Rimmie. Ziet er top uit met deze mooie mixed media producten.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig zeg! Heel mooi kaartje. Jij kunt ook veel he?! Knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow Rimmie, dit vind ik ontzettend mooi. Je mag wat mij betreft vaker dit soort kaartjes maken. Zie ik graag.


    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hier houd ik ook erg van, een heel geslaagde kaart hoor, prachtig!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Rimmie!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Inderdaad heel wat anders maar wat ontzettend mooi, prachtige kleur ook. Net als de vlinderkaart trouwens.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie vlinderkaart!
    Mag je wel vaker doen, kan ik afkijken:)Ik ben ook aan het experimenteren.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooie kaart rimmie , idd heel wat anders mooie kleuren heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts