dinsdag 8 november 2016

Verjaardags Candy

Voor nieuwe berichten, scroll even naar beneden


Hallo allemaal,

Binnenkort op 24 November, mag ik weer een extra kaarsje gaan uitblazen en hoe leuk is het om jullie als trouwe volgers dit ook een beetje mee te laten vieren.

Onlangs kreeg ik een 8-tal Magnolia stempels.
Zelf doe ik er niets mee en liggen ze dus een beetje te verstoffen.
Zonde, toch?
Ik heb er twee pakketjes van gemaakt en hier zou ik dus heel graag twee mensen een groot plezier mee willen doen.




Wat moet je ervoor doen?
1) volger zijn/worden van mijn blog
2) een reactie achter laten onder deze blogpost en
 even aangeven of je graag setje 1 of 2 wilt

3) Verjaardagskaartje sturen, dit mag, maar moet moet niet
Stuur even een mailtje (butterflykisses83@live.nl) voor mijn adres

Je kunt meedoen t/m 24 November, 
op vrijdag 25 November maak ik de twee winnaars bekend!

Dus wie ze leuk vind en er wat mee kan, waag een gokje zou ik zeggen.

Groetjes

Rimmie




19 opmerkingen:

  1. Ja, dat weet ik nog van vorig jaar. Was ik te laat...maar nu niet. Ik doe graag mee, mooie stimulans om vaker te kleuren!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rimmie, doe graag mee ben gek op magnolia's ik zou nu gaan voor pakketje twee.
    Natuurlijk krijg je een verjaardagskaartje ...vind ik heel leuk om te doen...maak graag kaartjes maar verstuur ze ook graag.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee Rimmie, wat een leuke verjaardagscandy! ik vind het leuk om te werken met magnolia's.
    Pakketje 1 spreekt mij het meeste aan!
    Ik ga je zo even mailen voor je adres!

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je staat al op mijn to do lijstje ;-)
    Ik waag ook graag een gokje. Laat ik eens voor pakketje 2 gaan. Hele leuke candy...
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk zeg, ik doe graag mee. Ik vind alletwee de setjes leuk. Maar ik ga voor nr 1.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een onwijs leuke Candy Rimmie, vind die serie altijd erg leuk maar erg duur. Heb er dus niet zoveel.
    Leuk ik doe mee...
    Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat lief Rimmie. Ik heb ook niks van Magnolia en zou het wel leuk vinden iets te ontvangen/te winnen. Ik ga voor Candy 2.

    De link naar je candy ga ik op mijn blog zetten en als je adres niet veranderd is heb ik dat nog.


    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Rimmie, ik vind beide candy's super leuk dus zijn beide welkom!! Ben benieuwd!!!!
    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Rimmie.
    Wat leuk dat je voor je verjaardag een candy houd. Ik doe niet mee voor de candy (weet dat ik er zelf ook niks mee ga doen) maar ga je wel een mailtje sturen voor je adres om een kaartje te sturen.
    Groetjes sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk idee! Ik stuur je een kaartje, maar ik doe niet mee met de candy.....
    Grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow! Gorgeous prizes to win. Just starting out with magnolia stamps. I only have one stamp so far. Would love to win set 1.šŸ˜€

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Rimmy, je kaartje staat al klaar !!!!
    Had alles vorig jaar al genoteerd !!!!!
    Met de candy doe ik niet mee ......

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke candy Rimmie! Jij krijgt ook een kaartje van mij, ik doe niet mee met de candy..je kan er zeker twee mensen heel blij mee maken. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuke Candy Rimmie, ik ga hem op mijn blog zetten. Met de candy doe ik niet mee, ben zelf niet zo goed in het inkleuren van stempels, dus gun ik ze liever een ander! je adres heb ik nog....
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Rimmie ! Wat een mooie candy die je wil weggeven ! Ik heb nog niets van Magnolia maar zie die poppetjes vaak passeren op kaartjes ! Ik doe graag mee voor Candy nr.1 ! Alvast bedankt voor de kans ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk Rimmy dat je het stof van deze stempels afblaast. Ik waag graag een gokje voor setje 2. Ik zie daar een stempel tussen staan waar ik gelijk een idee (en ontvanger) voor in mijn hoofd heb.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk idee Rimmie deze Candy! Met sommige series heb je inderdaad meer dan met de ander. Telkens als een kaart hiervan voorbij zie komen, vind ik ze zo zoet! Maar eerlijk gezegd, best duur zijn ze wel. Daarom ga ik toch een gokje wagen! De eerste serie vind ik het leukst. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Happy Birthday in advance, my card is on its way and I hope it arrives on time :)
    thank you so much for offering such a great candy - I would pick the candy nr. 2, I love Magnolia.
    have a great week!
    hugs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Happy Birthday Rimmie!
    Thanks for the chance to win this wonderful candy.
    I would love to win candy nr. 1.
    Have a lovely day!
    Groetjes Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...