maandag 1 mei 2017

Candy-time!


Hallo allemaal,

Het is tijd voor een kleine "candy" onder mijn volgers!

Waarom?

Op dit blog zijn er inmiddels ruim 200 volgers
 en op mijn facebook pagina maar liefst ruim 500 volgers.

Super leuk dat jullie mij willen volgen en leuke reactie's achter laten.
Daarvoor wil ik jullie bedanken!

Wat moet je ervoor doen?

1) volger zijn van dit blog (mocht je dat nog niet zijn)

2) laat een leuke reactie achter 

3) plaats de candy op je blog (zou leuk zijn)

Je kunt meedoen tot 31 mei 2017!

Op 1 juni maak ik de winnaar bekend op mijn blog en facebook pagina.

Liefs

Rimmie

33 opmerkingen:

  1. Hallo Rimmie,
    Wat een leuke candy die je zomaar weggeeft onder je volgers. Ik wil graag een kansje wagen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Meer dan 200 volgers op je blog is best veel...gefeliciteerd !!!
    Leuk dat je een candy gaat weggeven onder je volgers,
    ik doe graag mee.

    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw he Rimmie meer dan 200 volgers op je blog en 500 op facebook dat is super! Leuk dat je daarom een candy beschikbaar stelt. Ik waag graag een gokje.

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk Rimmie!
    Gefeliciteerd met je aantal volgers.
    Je weet goed voorbeeld doet goed volgen:)hihihi.
    Je maakt altijd prachtige kaartjes, dus zo gek vind ik dat niet, op naar de volgende........?
    Doe graag mee!
    Groetjes en fijne dag, Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk Rimmie!! Ik heb hem op mijn Blog gezet hoor!
    Op naar de 500 volgers op je Blog!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gaaf Rimmie! bedankt voor deze kans. op naar nog meer volgers. groeten Miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gaaf Rimmie! bedankt voor deze kans. op naar nog meer volgers. groeten Miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je dit doet en zoveel volgers krijg je niet voor niets!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Rimmie, met je candy hoef ik niet mee te doen maar ik wilde je wel even feliciteren met je volgers-aantal. Van harte en ga lekker door met het maken van al je mooie creaties, wij genieten wel mee.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw Rimmie ! Proficiat met al die volgers ! Verbaast me echter niet! Het is altijd leuk om op jouw blog langs te komen! Ik doe graag mee voor jouw candy ! Bedankt voor de kans ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke Candy Rimmie ga hem op mijn blog zetten.
    En hopelijk nog veel volgers erbij.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je creaties zijn super, vandaar ook al zoveel volgers.
    Er zullen er zeker nog bij komen.
    Ik doe graag mee met je candy.
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, 200 volgers! Dat is leuk zeg en natuurlijk van harte gefeliciteerd.
    Ik heb het mooie papier al dus ik ding niet mee voor de candy. Nog heel veel plezier met je blog!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met je volgers, je maakt ook erg mooie creaties, dus dat is dan niet gek:-)
    Heel erg leuk dat je een candy weggeeft, bedankt voor deze kans.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wat leuk, ik hou me aanbevolen ;-)
    Lekker hoor zoveel volgers, ik zie dat je er inmiddels 201 hebt. Ik heb je candy op mijn blog gezet.

    Groetjes,
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk hoor al 200 volgers. Gefeliciteerd Rimmie en we genieten dan ook iedere keer weer van jouw leuke creaties en kaarten. Ga zo door zou ik zeggen. Natuurlijk doe ik graag mee aan je candy.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Rimmie . Gefeliciteerd 200 volgers. Leuk! Je kaarten zijn ook altijd erg mooi. Ik doe graag mee. Leuke materialen zijn Het die je weg wil geven. Ben benieuwd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met zo'n groot aantal volgers. Ik doe graag mee met de candy en heb hem op mijn blog gezet.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Meer dan 200 volgers hier en dan nog zoveel op FB, dat verdien je natuurlijk wel met je mooie creaties!
    En wat een lieve candy! Tot voor een paar jaar zou ik hier niet echt aan meegedaan hebben want met mijn pleegzonen had ik geen link met ballet. Maar sinds een paar jaar heb ik een schoonzus met 2 dansende dochtertjes, zou dus héél goed van pas komen op aanmoedigingskaartjes voor een voorstelling of voor hun verjaardag! Ik hou deze meimaand dus 'fingers crossed', behalve tijdens mijn knutselmomentjes want anders komt daar niets meer uit voort ha ha!
    Dankjewel voor de kans!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Superleuk dat je al zoveel volgers hebt! Niet zo verwonderlijk, want je maakt mooie creaties, die willen mensen graag zien... Tof dat je het viert met een candy, ik doe graag mee!
    grt.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Rimmie. Gefeliciteerd al 200 volgers. Ik doe graag mee met je candy. Je kaarten en creaties zijn prachtig!
    Groetjes Ina.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hi Rimmie!
    Congratulations on so many followers on your blog and Facebook!
    OMG! What a lovely candy!
    Thanks for the chance to win.
    Hugs, Valerija

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Rimmie,
    wat een ontzettend leuke candy! En wat goed dat er al zoveel volgers zijn en zoveel mensen je FB pagina bezoeken. Zelfs al 500 volgers!! Proficiat!
    Ik ken deze mal nog niet, maar wat gaaf! En het papier is ook top. Lieve papiertjes lijken het me.
    Ik doe graag mee met je candy, dat snap je!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een superleuke Candy en ik doe graag mee. Het malletje vind ik heel erg leuk en het DP is ook altijd welkom. Ik ga 'm op mijn blog plaatsen. Hartelijk dank alvast voor de kans dit te winnen.

    Lieve groet,Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hey wat een prachtige candy Rimmie ,tuurlijk
    ga ik m.n best doen , leuk prijsje wwoooww .
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Rimmie ik doe graag mee met je leuke candy!
    hij staat op mijn blog.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Rimmie,

    Ik snap wel dat je 200 volgers hebt, je maakt zulke leuke dingen. En nu zo'n leuke candy, ik wil graag een kansje wagen!

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw wat een leuke candy. Wie zou die nu niet willen winnen.
    We zouden er een mooi kaart voor de dans juf van Maartje mee maken. Dan kan haar dansgroepje die bij het bedankje geven aan het eind van hun jaarlijkse dansvoorstelling.
    Maartje gaat heel hand duimen en ik ook hihihi.
    Groetjes Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuke candy, Rimmie.
    Gefeliciteerd met zoveel volgers.
    Ik wil graag meedoen voor deze gave prijs.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wat een leuke candy, lief dat je die met ons wil delen
    doe graag mee
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een mooie Candy zeg, daar waag ik graag een kans voor. Ik heb de Candy gedeeld op m'n blogje en ben meteen volgster geworden van je leuke blog zodat ik niks meer mis!
    Fijne dag en lieve freubelgroetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gefeliciteerd met al je volgers. Het is ook elke keer weer smullen van al jouw mooie creaties. En ook ik doe graag mee met de candy. Met een dansend meisje in huis is dit natuurlijk een superleuk setje!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat leuk dat je zoveel volgers weet te bereiken met je prachtige kaarten. Het is altijd weer een genot om er naar te kijken. En wat gaaf dat je dit met ons wil vieren. Ik zet hem op mijn blog.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...