Just married!


Hoi hoi,

Ik vind het de laatste tijd wel leuk om eens wat andere kaartvormen uit te proberen. Dit keer heb ik eens een easelcard gemaakt.
Ik vind de kaart zelf erg leuk geworden zo met die lichte "trouw" kleurtjes!
Het papier is van wild rose studio en komt bij Harlekino vandaan.



Ik ben zelf alleen wat minder tevreden met de kleur van de stempeltekst. Jammergenoeg had ik geen andere bij passende kleur, dus moest het zwart worden. Beetje jammer vind ik zelf.


Ik ben er zondag trouwens achter gekomen dat ik de candy bij Nicole Verkooijen had gewonnen. Het bericht van de winnaars heeft 2 dagen online gestaan en zul je net zien dat ik toen niet heb gekeken. Ik haar een mailtje hierover gestuurd, blijk ik gewonnen te hebben.
Wat? De multiliners, volgens mij van Copic. Super toch!!!
Als het goed is zijn ze morgen binnen.
Ben erg benieuwd!

Bedankt weer voor je bezoekje aan mijn blog!

Groetjes

Rimmie


Reacties

  1. Wat een lief kaartje zeg! Erg mooi in wit en de stempel heb je ook heel mooi gehouden.
    Gefeliciteerd met je candy bij Nicole! Harstikke leuk!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts