MD Gastdesigner



Hallo allemaal!

Nou het heeft me wat onrustige nachten bezorgd zeg deze opdracht.
In een vorig bericht vertelde ik dat ik was uitgekozen als gastdesigner voor MD.
Zo blij als ik was, meteen een mailtje gestuurd.
Al snel volgde de opdracht, maak een kaart in jaren 50 stijl.

Om heel eerlijk te zijn heb ik dat nog nooit gedaan. Ik moest meteen aan het vintage gebeuren denken, nou daar durfde ik nooit aan te beginnen.
Na veel nagedacht te hebben, is dit het resultaat geworden.
Zelf moet ik er erg aan wennen, maak namelijk nooit zoiets.
Maar goed voor alles moet een een eerste keer zijn!

Dit zijn de materialen die ik heb gebruikt:
Papier: PK9114 en PB7046
Stempel: CS0867
Mallen: border MFD 023 ns
Ovaal CR1241
Hartjes COL1307
Swirl LR0118
Overig: bloemetjes zijn van wild orchid craft en een doily

Oh ja, afgelopen week ben ik me te buiten gegaan aan nieuwe MD mallen.
Bij devohobbyshop is op alles van MD, 25% korting.
Dat kun je natuurlijk niet aan je voorbij laten gaan, toch?

Hele fijne dag vandaag!

Groetjes

Rimmie

Reacties

  1. Schitterende kaart heb je gemaakt als Gastdesigner Rimmie!
    Bedankt voor je mooie bijdrage.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rimmie,
    ik vind je kaart supermooi! een plaatje. Inderdaad een moeilijke opdracht
    groetjes, Aniet

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts