En nog eentje!



Hallo allemaal!

Een heel hartelijk welkom aan mijn nieuwste volgers!
Super leuk om weer nieuwe mensen op mijn blog te mogen verwelkomen, 
dat doet me goed!

Ja, zoals beloofd nog een zwangerschapskaartje!
Dit keer voor mijn gevoel iets heel anders.
Past ook beter bij de mensen voor wie het is bedoeld.
Daar moet je toch ook een beetje naar kijken of niet?

Zelf vind ik het een erg leuk, eenvoudig kaartje geworden!

Ik denk dat jullie de meeste materialen wel herkennen, mocht je echt iets willen weten dan hoor ik dat graag!

Hele fijne dag!

Groetjes

Rimmie


Reacties

  1. Leuk gedaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rimmie

    Dit is ook een mooi kaartje net als het vorige kaartje.
    Leuk dat je volger bent geworden van mijn blog .

    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts