Gastdesigner Kreadivas



Hallo allemaal,

Ik weet niet of het nog wel mag, maar ik wil toch graag iedereen nog een heel gelukkig nieuwjaar wensen! Zelf ben ik er even tussenuit geweest om gezondheidsredenen. Afgelopen donderdag heb ik met mijn knutselvriendin Astrid pas weer voor de eerste keer weer wat gemaakt.
Het resultaat daarvan komt nog.

Deze kaart had ik al voor de jaarwisseling gemaakt, omdat deze tijdig binnen moest zijn. Ik was namelijk uitgekozen als gastdesigner op het Duitse Marianne Design blog; de Kreadivas 
Het thema was wintersport!


Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Papier: PK9100, CA3104 en Kraft
Afbeelding: DDK3211
Mallen: LR0125 ijsster, CR1252 ski's, letters zijn van MB 
en de rondjes van spellbinders
Overig: geso en copic markers

Tot snel!

Groetjes

Rimmie


Reacties

  1. Helemaal leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rimmie

    Je hebt weer een leuke kaart gemaakt

    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rimmie ik weet ook niet of het nog mag maar ... gelukkig nieuwjaar voor jou en jouw gezinnetje :) Je hebt een prachtig kaartje gemaakt voor Kreadivas! Ik ben volger van je geworden (ik dacht dat ik dat al had gedaan maar blijkbaar niet dus hahah).
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je volger bent geworden Chantal!
      Bedankt!

      Groetjes

      Rimmie

      Verwijderen
  4. Hey Rimmie,
    Geweldig leuke kaart met de skiënde Don heb je gemaakt!!! Fantastisch met de bergen sneeuw en de sneeuwvlokken langs de rand. Ik ben er echt helemaal weg van, hij is zooooo mooi! Alles past perfect bij elkaar. Een schitterende bijdrage als gastdesigner bij de MD Kreadivas blog, daar mag je trots op zijn hoor.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je super lieve reactie Marleen!
      Hopelijk kom ik ooit nog zover als jij!

      Groetjes

      Rimmie

      Verwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts