Liebster award!



Hallo allemaal,
Geen kaartje, want bij gebrek aan tijd heeft dat er echt nog niet ingezetten.
De nominatie voor de liebster award is ook al een aantal dagen geleden, maar het heeft er echt nog niet eerder ingezeten om antwoord te geven.
Petra, bedankt voor je nominatie! Je hebt er even op moeten wachten maar bij deze mijn antwoorden op je vragen!!!

Waarom ben je een blog begonnen?
Ik vond het leuk om datgene wat ik maakte te delen met anderen, mee kon doen met challenges en natuurlijk inspiratie op kon doen bij mede-bloggers!

Omschrijf jezelf in 3 woorden.
Rustig, creatief en altijd vol met ideeën

Wat zou je nog graag willen kunnen of leren?
Heel mooi willen kleuren met markers of potloden. Ik werk nu vaak met mijn markers, maar zou soms net even wat tips kunnen gebruiken mbt kleurcombi's.

Wat voor werk doe je?
Samen met mijn man hebben wij een eigen transportbedrijf.

Wat doe je naast bloggen nog meer?
Veel met mijn kinderen bezig zijn en ik lees heel erg graag.

Op welke creatie van jezelf ben je het meest trots?
Hele moeilijke vraag. Soms ben ik over iets niet echt tevreden en dan zijn de reactie's juist heel positief en soms is het net andersom. Het meeste trots ben ik op het feit dat ik in de maand Maart, designer of the month mocht zijn bij Marianne Design.

Wat staat al heel lang op jouw to do list, maar ben je nog niet aan toe gekomen?
Heb je even?????

Wat lees je het liefst op een blog?
Nieuwe kaartmodelletjes! Maar eigenlijk vind ik nieuwe kaartjes of andere creatie's altijd leuk om te bewonderen!

Hoe ziet jouw ideale vrije dag eruit?
De hele dag knutselen in mijn hobbykamer, zonder gestoord te worden! Maar je kunt je voorstellen met 4 kids en een eigen zaak dat die dag nog lang niet in zicht gaat zijn!

Wat is jouw grootste verslaving?
Chocolade!

Wat zijn je grootste doelen/dromen?
Is waarschijnlijk onhaalbaar, maar DT-lid worden bij één van de Marianne Design Blogs!

Graag wil ik de volgende personen nomineren:
Astrid van Crea-Scrap-card, omdat ze nog veel te weinig volgers heeft en leuke kaarten maakt.
Suzan van Suzanna, omdat ze mooie kaarten maakt
Ela van elamiscartas, omdat ze vaak originele kaartmodelletjes maakt 

Voor jullie ook dezelfde vragen:

Waarom ben je een blog begonnen?
Omschrijf jezelf in 3 woorden.
Wat zou je nog graag willen kunnen of leren?
Wat voor werk doe je?
Wat doe je naast bloggen nog meer?
Op welke creatie van jezelf ben je het meest trots?
Wat staat al heel lang op jouw to do list, maar ben je nog niet aan toe gekomen?
Wat lees je het liefst op een blog?
Hoe ziet jouw ideale vrije dag eruit?
Wat is jouw grootste verslaving?
Wat zijn je grootste doelen/dromen?

Voel je niet verplicht om ze te beantwoorden, natuurlijk zou het wel erg leuk zijn!!!
Je mag daarna zelf ook een aantal mensen nomineren, als je dat wilt. Het is allemaal geheel vrijblijvend, maar wie weet vind je het leuk om een keer in de spotlight te staan!

Fijne dag allemaal,
Groetjes

Rimmie



Reacties

  1. Hallo Rimmie,
    Wat lief van je! Ik zal de Award op mijn Blog zetten, en de vragen en antwoorden etc. ook hoor, maar dat zal ik vanavond doen! Ik heb je antwoorden gelezen, maar ik weet zeker dat je grootste doel/droom zeker zal uitkomen!!! Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartelijk dank Rimmie voor het meedoen. Erg leuk om ook jou antwoorden op de vragen te lezen en jou hiermee ook weer iets beter te leren kennen ;-)

    Groetjes en een fijne zonnige dag!

    Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi drukke mama Rimmie! Heel leuk om je nog beter te leren kennen, ennuh dat met MD komt vast wel een keer! Wat dat betreft ben je vast al opgevallen!
    Een zonnige dag verder en liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rimmie ! Leuk hoe je jezelf even voorstelt. Vooral de 'heb je even' toverde een big smile bij mij :) Ik zie jou ook wel in het dt-team hoor! Zeker met jouw mooi creaties! Creatieve groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee hoi Rimmie, ontzettend leuk dat je me genomineerd hebt! Ik ga er zeker even voor zitten. En wat grappig om te lezen dat jij vindt dat ik originele modelletjes maak, leuk compliment, bedankt daarvoor! Misschien zit er nog wat moois in het vat in de toekomst maar blijf vooral mooie kaartjes maken! Lieve groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hee hoi Rimmie, ontzettend leuk dat je me genomineerd hebt! Ik ga er zeker even voor zitten. En wat grappig om te lezen dat jij vindt dat ik originele modelletjes maak, leuk compliment, bedankt daarvoor! Misschien zit er nog wat moois in het vat in de toekomst maar blijf vooral mooie kaartjes maken! Lieve groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk Rimmie dat je de vragen hebt beantwoord zodat we wat meer van je weten. Druk leventje met 4 kids en een eigen zaak en dan nog bloggen en kaartjes maken.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts