Mini Christmas album


Hallo allemaal,

Het drukke weekend ligt al weer ver achter me.
Maar wat hadden we pech zaterdag ochtend. We waren zaterdagochtend om 7:15 uur vertrokken naar Oosterhout. 
Onderweg begon mijn bakwagen kuren te krijgen en 
jawel hoor alle alarmbellen gingen af. 
Gelukkig kon ik snel aan de kant en reed mijn man voor me.
Altijd handig, want zo technisch ben ik niet.
Om een lang verhaal kort te maken. Bakwagen achter gelaten, wij naar de nascholing, garage gebeld om het te maken en toen we aan het einde van de dag klaar waren stond de bakwagen gemaakt en wel "gelukkig" weer op mij te wachten.
Zul je altijd zien, als je het niet kunt gebruiken gebeurd er iets.

Maar goed om jullie niet langer te vervelen.
Dit is mijn tweede bijdrage als GDT bij Scrapplezier.


Het is een soort van mini christmas album geworden.


Meer info vind je op de site van Scrapplezier.


Fijne dag allemaal!

Groetjes

Rimmie

Deze creatie doet mee met de challenge van:


Reacties

  1. Prachtige creatie Rimmie maar wat is je bakwagen??? Wat moet ik me daar bij voorstellen (zoiets als de oliebollenkraam??)

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Irene,
      Een bakwagen is zeg maar een kleinere vrachtwagen, ongeveer een meter of 8 (zit ook aan elkaar vast), terwijl een trekker met oplegger vaak een meter of 18 is.

      Groetjes

      Rimmie

      Verwijderen
  2. wat een mooi album! Heel knap gemaakt en wat mooi afgewerkt!!! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Rimmie, je hebt er een schitterend kleurrijk album van gemaakt, top!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Rimmie! Wat heb je dit schitterend gedaan! Wat een werk heb je hierin gestoken en je hebt het zo mooi afgewerkt! Complimenten girl!! Echt top! Ohw wat een pech! Ja dat is echt zo als het echt niet kan, dan komt er pech :( Gelukkig reed jouw man voor jou! Dat is dan weer een geluk bij een ongeluk ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige creatie Rimmie en ook zo mooi afgewerkt. ..supermooi!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gelukkig is alles goed gekomen je kaartje vindt ik heel mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is zeker pech zeg! Gelukkig wel met goede afloop!
    Je bijdrage voor Scrapplezier is heel mooi. Een soort mini-album, wat een werk lijkt me, maar wel heel mooi! Prachtige kleuren!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Poeh, gelukkig dat je op tijd naar de kant kon en je man voor je reed. Wat een prachtige creatie heb je gemaakt in hele mooie, warme kleuren.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie creatie!
    Dank-je-wel voor het meedoen aan onze ALLES MAG challenge bij AnMaCreatief.
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts