Hip Hurray!



Hallo allemaal,

Vandaag een feestelijk kaartje voor een jarige jet, die vandaag 30 jaar word.
Jullie raden vast al wie dit is! Hopelijk valt het een beetje in de smaak, lekker paars met daarbij de schattige uiltjes. Ik blijf ze erg leuk vinden om te gebruiken.


Het is een drie-luik geworden van 10 x 10 cm kaartjes.


Ik vind het een geweldig mooi paperbloc: La Provence. 
Is echt even een favorietje op dit moment.


Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Papier: PK9132
Tekst: PP1403 en PL1524
Mallen: LR0341 cupcake, CR1359 vierkant, LR0412 label, COL1347 cijfers, COL1357 uiltjes en CR1201 cirkel
Design Folder: DF3404 honingraat
Overig: bloemetjes, knoopjes, plakparels, lint en touw

Fijne dag!

Groetjes

Rimmie

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:


Reacties

  1. Een leuk en vrolijke kaartje heb je ervan gemaakt!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, super mooi kaartje heb je gemaakt! Prachtig paars, en je label vind ik ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart heb je gemaakt voor Marleen.
    Wat zal ze verwend worden.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeeeel mooi dit kaartje Voor Marleen gemaakt Rimmie...super leuk modelletje en heel schattig met dat uiltje erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige kaart. Ik vind het papier ook echt geweldig, en jij hebt hem gewledig gemaakt met die leuke uiltjes erbij Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart!
    Mooi gemaakt zo in een 3luik ,uiltjes blijven ook leuk om te zien ....kaartje gaat vast in de smaak vallen.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een super mooie kaart met prachtig papier. En natuurlijk de uiltjes....dan kan een kaart bij mij al niet meer stuk.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart Rimmie. Leuk dit modelletje waar je op deze manier ook veel op kwijt kunt. Daar is Marleen vast heel blij mee.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat prachtig Rimmie! Hoop dat marleen plaats genoeg zal hebben voor al haar kaartjes!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk model zeg! Prachtige kaart!
    En dat paarse blok is inderdaad prachtig!

    Lieve groetjes,
    Marjolein
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig mooi kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Rimmie.
    Wat een leuk kaartje, leuk met die uiltjes erbij. En indd het la provence is prachtig, terwijl ik niet eens zo van paars houd.
    Groetjes sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Rimmie.
    Wat een leuk kaartje, leuk met die uiltjes erbij. En indd het la provence is prachtig, terwijl ik niet eens zo van paars houd.
    Groetjes sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart Rimmie. Gaaf zo'n drieluik. Mooie kleurtjes ook en leuke tekst op je tag.
    Fijne week!!!

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goh, is er iemand jarig vandaag? Op mijn facebook zijn er 5 mensen vandaag jarig en ik zie hier al best wat kaarten voorbij komen voor één van deze jarige, namelijk...jaja Marleen ;-)

    Je hebt een prachtige kaart gemaakt Rimmie en ik weet haast wel zeker dat ze deze prachtig vind.

    Lieve groet,Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heelijk dit paarse blok, onwijs leuk kaartje heb je gemaakt voor Marleen.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een prachtige kaart heb je gemaakt!!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gave kaart, Rimmie! Mooie kleuren en de uiltjes zijn erg schattig! Dat drieluik-model vind ik zelf ook erg leuk :). Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Rimmie
    Wat een mooi kaartje heb je gemaakt voor Marleen
    Mooie kleuren
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schitterende kaart heb je voor Marleen gemaakt Rimmie!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Superleuke kaart voor Marleen, leuk model en gave kleurtjes!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een schattige kaart daar zal Marleen zeker blij van geworden zijn
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts