Terugblik 2017

Hallo allemaal,

De laatste dag van het jaar is aangebroken. Wat is dit jaar voorbij gevlogen. 
2017 was het jaar waarin ik deel mocht gaan uitmaken van het Marianne Design Team, wat een ongelofelijke eer. 

Met als hoogtepunten: publicaties in mijn hobbykaart XL, Hobby Handig en de Marianne en natuurlijk de MD demodag bij Doe@ding in Spijkenisse!

Hieronder zie je per maand kaarten die gemaakt zijn met de collectie van die maand!

Geniet ervan!

Januari







In deze maand kwam er een geweldig mooie baby-lijn 
ontworpen door Eline Pellinkhof uit.


Februari



Met deze kaart stond ik op de cover van mijn hobby kaart XL.
Deze maand zaten we volop in de moestuintjes.


Maart




Heerlijk het voorjaar komt eraan!



April





De watervalkaart trok veel bekijks.

Mei



Diep in de zee! Deze kaart stond in de Hobby Handig!

Juni




Voor het Marianne Design event bij Doe@ding mocht ik aan de slag met de beren-lijn die uit was gekomen!

Juli



Een zomers afscheids-cadeau met daarop kim's buddies en het prachtige dessin papier van die maand.

Augustus




Het thema van deze maand: verkeer!

September


Helemaal verliefd werd ik op het muisje wat in September uitkwam, dat hebben jullie vast wel kunnen merken op mijn blog!


Oktober


Karin Joan wist iedereen te verrassen met een prachtige lijn met allemaal leuke stempels en mallen: 
Gift-wrapping!

November





Het einde van het jaar komt in zicht en massaal zijn we bezig met de kerst kaarten.
Deze kaart stond op de cover van de Marianne 36!

December


Een kleine terugblik op de materialen van afgelopen jaar, ik ging aan de slag met de maand Januari!

Ik wens bij deze iedereen een hele fijne jaarwisseling, doe voorzichtig en een heel mooi en super creatief 2018!

We gaan er weer een mooi jaar van maken!

Liefs 

Rimmie



Reacties

  1. Het zijn het hele jaar door prachtige kaarten geworden! Leuk om ze nog eens op een rijtje te zien!
    Fijne jaarwisseling!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit waren weer die prachtige kaartjes van jou. Ik ben fan. Voor jou ook een gezellige jaarwisseling. Voor 2018 veel knutselplezier en zo als het er uit ziet komen er weer heel veel leuke producten van MD. Ik ben al aan het 'sparen' voor februari. Mijn dierentuin moet weer nodig uitgebreid worden. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gaaf Rimmie en je zit volgens mij wel op je plek in het team. Leuk jaaroverzicht en wens je een creatief 2018...
    Fijne jaarwisseling.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig jaaroverzicht Rimmie.
    Je hebt hele leuke kaarten gemaakt.
    Voor jou ook een fijne jaarwisseling en een goed en creatief 2018!!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi jaaroverzicht! Tot in 2018 weer :) Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dit jaaroverzicht !!!!!
    Ga voor een creatief 2018 !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi overzicht, wat een gave creaties maak je toch! De beste wensen voor jou en je gezin voor 2018!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je creaties zijn supermooi en ik denk dat je het andersom moet zien: Wat een eer voor Marianne dat jij in hun team bent gekomen :)
    Een creatief nieuw jaar gewenst!
    Je inspireert me altijd enorm, dus ik kijk nu alweer uit naar je nieuwe creaties!
    Groetjes, Gerdine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk zo'n jaaroverzicht. Gaaf om zo weer inspiratie op te doen. En zo'n leuk klembord. Zo leuk om weg te geven.
    En ook nog de beste wensen voor 2018!!
    Fijne week!! En nog bedankt voor je lieve reactie.
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts