Koalabeertjes


Hallo allemaal,

Vinden jullie ze ook niet schattig, deze twee lieve koalabeertjes.
In combinatie met het geweldig leuke Herbs & Leaves paperpad van deze maand, krijg je een stoer geboortekaartje.

Tip! Spray het papier een heel klein beetje nat voordat je gaat embossen dan komt de embossing nog mooier naar voren!


Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Papier: PK9152 Herbs & leaves
Tekst: EC0171 babyteksten
Mallen: COL1448 koalabeertjes, CR1432 bladeren, CR1360 cirkels, 
CR1348 wood en LR0478 Hibiscus 
Designfolder: DF3446 blossom

Fijne dag vandaag!

Groetjes

Rimmie



Reacties

  1. Wauw wat leuk allemaal hier Rimmie!! Die nieuwe beestjes zijn helemaal te gek en je hebt weer mooie dingen gemaakt.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dit weer een hele leuke kaart en zoals ik al eerder schreef zijn geboortekaartjes jou wel op je lijf geschreven om te maken. Leuk Rimmie.

    Lieve groet,Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superlief kaartje! De koala's zijn erg leuk! Wat een goede tip over het natmaken van het papier. Dat ga ik zeker eens testen.
    Fijne dag.
    Groetjes, anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superlief kaartje is dit geworden Rimmie! Je tip ga ik ook eens proberen!
    fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig stoer geboortekaartje heb je gemaakt. Ik vind deze Collectables toch ook erg mooi/leuk.
    Toevallig ben ik gisteren ook begonnen aan een geboortekaartje, maar dan met oudere Collectables. Moet het vandaag nog afmaken en dan komt die binnenkort ook op mijn blog.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahh, wat lief!! Dank je voor de tip je embossing ziet er inderdaad mooi uit zo!
    Een fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heey Rimmie,

    een superlieve kaart is het geworden!!!

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Really sweet Rimmie, a lovely design.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk, mooi met die cirkels erachter en de Hibiscus erbij!
    grt.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart met de koala's ! en bedankt voor de tip over dat embossen! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ahhh, this is sooooo cute, I love it.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De diertjes zijn geweldig. Jouw kaart is ook weer heel leuk en bedankt voor de tip.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Rimmie. Met deze leuke diertjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart. Mooie bloem en de koala's zijn zo lief.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi kaartje en ga je tip zeker proberen.
    groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts