MD the collection #63 Maart


Hallo allemaal,

De maand Maart is alweer een aantal dagen onderweg, maar toch wil ik jullie deze twee creaties die ik mocht maken voor the collection #63 van deze maand niet onthouden.

De eerste kaart is een front step card, het patroon vind je op de website van Marianne Design.


Jullie hebben vast al vaker gezien dat ik het leuk vind om een card in a box te maken.
En daarom deed ik het verzoek bij Marianne Design om daar een mal voor te maken.
Het was een hele leuk verrassing om te zien dat deze dus echt is gemaakt en nu iedereen deze leuke card in a box kan maken.

Ik wil jullie nog even bedanken voor alle reacties en lieve woorden. 
Altijd fijn om te lezen. 

Fijne dag allemaal!

Groetjes

Rimmie

Reacties

  1. Prachtige kaartjes Rimmie!...mooi in deze zachte kleuren. Je card in a box is super...leuk dat daar nu een mal van is.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige creaties heb je gemaakt Rimmie. Wat leuk dat je verzoek van de card in a box is ingewilligd.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige creatie heb je gemaakt. Mooie zachte kleuren heb je gebruikt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi, heb ze al bewonderd in het blaadje en op FB, heel inspirerend!
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk allemaal weer Rimmie!! Ik heb zelf het idee dat pasen nog heel ver weg is maar het duurt nog maar 14 dagen.
    Bedankt weer voor je inspiratie!!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn beide super mooi geworden Rimmie en ik zag het dat er nu een mal van is het was een top idee van jou.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vrolijke paascreaties Rimmie ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke paas creatie heel erg mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aha, dus jij was de schuldige! Hahaha....erg leuk idee om er een mal van te maken. Je hebt hem heel mooi aangekleed! Ook je eerste kaartje is heel mooi.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Such a cute card. Full of depth and detail!
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat gaaf ziet dit eruit!
    Een cadeautje om te krijgen!!

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat ziet dat er weer gezellig uit
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuke en vrolijke creaties Rimmie.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts