Feestelijke beestenboel!


Hallo allemaal!

Het is weer wat rustig op mijn blog. De vakantie is hier alweer één week oud en dan merk ik echt dat ik aan knutselen veel minder toe kom. Maar goed achter de schermen ben ik nog druk met een opdracht en hopelijk na komende week weer af en toe wat knutseltijd, maar vooral tijd en aandacht voor de meiden!

Deze kaart was gisteren te zien op het blog van Marianne Design!
Een vrolijke feestende bende!



Geniet allemaal van deze prachtige zonnige dagen!

Groetjes

Rimmie

Reacties


  1. I really enjoy reading your post about this Posting. This sort of clever work and coverage! Keep up the wonderful works guys, thanks for sharing idmcracksetup.com

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts