JIJ! bent mijn allerliefste


Hallo allemaal,

Ondertussen ben ik toch zachtjes aan bezig met de kaartjes voor de demo bij Noor & zo op zaterdag 24 november van 10:00 - 17:00 uur in Waspik.

Dit is één van de kaartjes die te zien zal zijn.
Zelf vind ik de nieuwste sets ontworpen door Karin Joan helemaal geweldig.
Je kunt er zoveel kanten mee op!





Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Papier: PK9149 Do what you love
Tekst: KJ1726 JIJ
Mallen: LR0450 hartjes en LR0568 hart

Hele fijne dag allemaal!

Groetjes

Rimmie van de Sande


Reacties

  1. Heey Rimmie,

    dat is een lieve kaart geworden. Dat roze met zwart is geweldig.

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, ik vind hem helemaal geweldig!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart. Succes volgende week, met de demo.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kaart!!
    die van de blogpost hiervoor is ook geweldig.

    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn te lezen dat jij je hobby weer een beetje oppakt. Vaak is het ook wel fijn dat je met je hobby je gedachten uit kn zetten, dat heb ik vaak. Deze kaart is weer prachtig.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje Rimmie! Prachtig die grote JIJ!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super gaaf gemaakt! De stans staat op mijn verlanglijstje! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuk. Zie je zaterdag!! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts