Fijne vakantie!


Hallo allemaal,

De vakantie is in het zuiden van het land alweer een paar dagen aan de gang.
Heerlijk, de kinderen (en ik) waren er enorm aan toe.
Niet dat ik nu echt vakantie heb, want het werk met een eigen bedrijf gaat gewoon door. Maar even geen clubjes, afspreken en vooral niet leven op de klok.

Zelf ben ik momenteel zo druk met allerlei opdrachten voor Marianne Design en de Cards & Scrap dat ik er gewoon niet aan toe kom om eens iets anders te maken en dat hier te laten zien. Ik zit met mijn hoofd en handen volop in de herfst en Halloween creaties en ik kan alvast zeggen dat wat er aan komt is echt super leuk!!!!
Dus nog even 2 weken knallen en ja dan toch hopelijk weer wat tijd voor andere knutsels.

Nu even over dit zeemeermin potje hihihi!
Het is de laatste voorlopig. Een glazen potje bekleed met papier met voorop de zeemeermin. Mijn dochter heeft het nu in gebruik als pennenbakje.

Gebruikte materialen:
Papier: PK9163 sea sparkle
Mallen: CR1444 zeshoek, CR1467 ovaal, COL1467 zeemeermin, 
COL1468 zeeleven en
 CR1409 visnet

Voor iedereen (alvast) een fijne vakantie!
Vrees dat het hier voorlopig wat rustig gaat zijn.

Groetjes

Rimmie

Reacties

  1. Hier begint de vakantie morgen, maar heerlijk idd even geen sport etc. Klok even een beetje los kunnen laten! Vind je potje met de zeemeermin geweldig! Kan me voorstellen dat je dochter hem graag in gebruik heeft genomen! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schattig dit potje met de zeemeermin, en veel succes met de komende werkzaamheden.
    Groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij/jullie ook een fijne vakantie,gezellig de kinderen thuis heerlijk. Mooi potje met de leuke zeemeermin erop.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier nog 1 dag tot het begin van de vakantie.
    Je zeemeermin potje is erg leuk. Zeker voor jonge meiden kun je er alle kanten mee op.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een supertof idee om zo een leuk pennenpotje te maken!!
    Erg leuk om wat snoep in te doen en als kadootje weg geven! Wordt er zeker erg door geïnspireerd!!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuk idee om de zeemeermin op een pot te zetten. fijne vakantie en ondanks de drukte lekker genieten
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts