Gflctrd! 1 jaar!


Hallo allemaal,

Even geen wasbeertje maar weer eens de koe van stal gehaald.
Dit kaartje maakte ik voor de eerste verjaardag van een kleine man die thuis een heleboel koeien hebben. De koe mocht dus niet ontbreken vond ik.

Ook heb ik weer eens een wat ouder dessin papier gebruikt: crafty patterns van Marianne Design. Ik blijf dat een geweldig leuk blokje vinden.


Gebruikte materialen:
Papier: PB7054 Crafty Patterns
Tekst: CS0993 post voor jou
Mallen: COL1402 feesthoed (varken) COL1426 koe, COL1439 pakje, 
COL1444 banner, LR0449 serpetine en LR0581 slingers, 
DDBD: 470.990.100 cijfer

Hele fijne dag vandaag!

Groetjes

Rimmie


Reacties

  1. WOW! This is beautiful Rimmie.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is superleuk en feestelijk geworden met die leuke koe! Het cijfer mag op zo'n eerste verjaardag ook niet ontbreken! Het papier blijft mooi.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart! De koe is ook nog steeds 1 van mij favorieten.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave kaart, leuk die koe op deze papiertjes! Het ziet er feestelijk uit.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje!Leuke kleurtjes en een vrolijke boel allemaal! Erg leuk gedaan! Groetjes marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend koeleuke verjaardagskaart heb je gemaakt!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat tof weer Rimmie!!
    En ja, afgelopen week haalde ik dat papierblok ook weer uit de kast. Lukt altijd (mijn blokje is wel bijna op)
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gaaf kaartje Rimmie! Heel erg mooi, de koe is heel leuk geworden! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk kaartje, Rimmie. Die koe blijft een schatje. Mooi papier!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach wat een toepasselijk kaartje is het dan! En de koe blijft ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattige kaart. Met de koe en ook best stoer in de zwart witte kleuren . Gecombineerd met mint. Leuk samengesteld Rimmie. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een gaaf kaartje met de leuke koe, leuk zo in het zwart wit
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart met het koetje! Mooie papiercombinatie! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts