Borduur-ring gepimpt + impressie Mega Hobby Festijn


Hallo Allemaal,

Afgelopen zaterdag een hele gezellige dag gehad bij Noor & zo.
Een druk bezochte dag, veel mensen gesproken en enorm genoten van alle leuke reacties.
Dankjewel allemaal daarvoor!

Ook deze borduur-ring was te zien. Wat mij betreft een gezellig winterse creatie die een leuke aankleding vormen voor de aankomende winterse feestdagen.



Gebruikte materialen:
Papier: PK9164 Winter days
Tekst: CS1036 Hallo winter
Mallen: COL1459 Eline's kerstboom, CR1483 boompjes, CR1485 hert, CR1486 lichtjesslinger, LR0546 Anja's bloem en LR0634 ster + takjes

Hieronder vind je een foto impressie van mijn plekje tijdens het Mega Hobby Festijn!



Fijne dag allemaal!

Groetjes

Rimmie

Reacties

  1. Wow, je borduur-ring ziet er prachtig uit! Net als je plekje op het Hobby Festijn met je prachtige creaties!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is echt zo mooi! Om op te hangen!! Alles klopt precies bij elkaar, geweldig! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zo'n creatie in een borduurring! je standje was ook heel leuk 'aangekleed' met al die mooie werkjes! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag hem gisteren vluchtig in mijn zijbalk. Omdat ik hem zo mooi vind en ik onderweg op de bus ben ( dus even tijd ! ) Kan ik reageren.
    Dit exemplaar is een kunstwerk! Helemaal af! X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Rimmie wat een gave borduurring heb je er van gemaakt!
    Je foto impressie ziet er ook weer gaaf uit!
    Leuk altijd om te zien hoe je kraampje er uit zag.
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts