Marianne 45 mijn bijdrage


Hallo allemaal,

In de vorige uitgave van het Marianne Magazine mocht ik aan de slag met de zwaan en haar kleintjes ontworpen door Eline.
Ik kan het niet laten om deze vrolijk gekleurde kaartjes ook even hier te showen.
Word namelijk zelf nogal vrolijk van deze lieve vrolijke kleurtjes.


De bloem maakte ik op een piramide kaart. Het patroon vind je in de downloads op de website van Marianne Design.


Hele fijne dag vandaag en alvast een fijn weekend voor iedereen.
Pas goed op jezelf en elkaar!

Groetjes

Rimmie

Reacties

  1. Heey Rimmie,

    dat zijn 3 prachtige kaartjes geworden in heerlijke lentekleurtjes. Lief zijn die zwaantjes.

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi geworden Rimmie! Super schattig! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart Rimmie.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige lentekaartjes, Rimmie!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuke kaartjes, alle drie verschillend, maar elk erg mooi! Fijn weekend, in goede gezondheid!!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts