Het is nooit te laat.....



Hallo allemaal,

Ondertussen is het weer een beetje stil geworden op mijn blog. 
Sinds maandag zijn de meiden weer volledig naar school en krijg ik weer iets meer lucht om ook creatief bezig te zijn. Wat zijn die weken voorbij gevlogen zeg, had dat toen het bericht kwam dat de scholen zouden sluiten echt niet verwacht.
Al was het een intensieve en pittige tijd we hebben er met elkaar het beste van weten te maken. 
Nu voor 5 weken even terug naar het "normale" ritme.

Door alle drukte vergat ik vaak gewoon welke dag het was en toen gebeurde het: ik vergat een verjaardagskaartje te maken.
Gelukkig kwam ik er nog vrij snel achter en maakte ik voor de jarige Marleen dit kaartje.



Gebruikte materialen:
Papier: PK9163 Sea sparkle
Tekst: CS0987 felicitaties
Mallen: LR0449 serpetine, COL1480 schildpad en CR1488 cadeautjes
Design folder: DF3456 Marjoleine's strepen


Fijne dag allemaal!

Groetjes

Rimmie

Reacties

  1. Wat een schattig kaartje Rimmie! Erg leuk het schildpadje! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel lief kaartje Rimmie! En je kunt ook niet verwachten van een schildpad dat ie op tijd komt... Een beetje normaal ritme, hoe fijn is dat! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is je vast vergeven dat je te laat was, deze superleuke kaart maakt alles weer goed. Fijn om even weer van het "normale" ritme te genieten.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart, helemaal niet erg dat die een beetje later is, lijkt me.
    En fijn, 5 weken "normaal" ritme.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja dat zal wel druk geweest zijn met die meiden thuis les geven>
    Je kaartje is prachtig!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schattige creatie.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WOW Rimmie, deze is echt gewoon te mooi lief en vooral schattig!!
    Echt het wauw-effect!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, herkenbaar hoor! En dan heb ik geen kinderen thuis, maar die tijd is zo snel gegaan!
    En ook wel eens in de war met de dagen.
    Je kaart is echt superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi kaartje voor Marleen, dat zal ze zeker waarderen! Fijn om weer even in het normale ritme te zitten. Hier nog niet, het voortgezet onderwijs mag nog steeds niet voor 100% aan de bak, jammer....
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel begrijpelijk dat je door alle drukte de verjaardag was vergeten maar met deze superleuke kaart komt het weer helemaal goed.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een superleuke kaart met de schildpad zo leuk in de zachte kleurtjes
    je vorige kaart met de muisjes vind ik ook zo leuk geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts