Sterkte met het verlies.....


Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien wat ik maakte voor de buren. Hun hond is onlangs overleden en ik wilde daar graag een kaartje voor maken.
Het is alleen een soort kaarten wat ik nog nooit had gemaakt. Gelukkig zat er in de stempelcollectie van Marianne Design een tekst die ik wel vond passen.
Het hondenmandje met voerbak en bot maakte het geheel af.
Laat hopen dat ze het kaartje kunnen waarderen.



Gebruikte materialen:
Papier: PB7059 Autumn whispers
Tekst: CS1023 Poeslief
Mallen: COL1487 Eline's dog accessories & LR0621 Tiny's leaves

Hele fijne week allemaal, hier gaan we genieten van een weekje herfstvakantie!

Groetjes

Rimmie

 

Reacties

  1. Prachtige kaart Rimmie! Waarderen je buren vast! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey Rimmie,

    het is een mooie condoleance kaart geworden voor het verlies van een hond. Ze zullen het vast waarderen. Ikzelf heb er eerder dit jaar één gemaakt met een leeg hondenhok en de tekst missing you. Viel ook goed in de smaak.

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt Rimmie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige condoleance kaart ! Heel mooi gedaan met de lege mand en de bijpassende tekst!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Liefdevol kaartje, dat zal vast met veel waardering ontvangen zijn! Toevallig gisteren ook zo'n kaartje gemaakt, dat zie je komende zondag op mijn blog...
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart voor een trieste gebeurtenis. Hebben ze vast wel kunnen waarderen. Mooi om hiervoor het herfstpapier te gebruiken.
    Geniet van de herfstvakantie. Hier is ie al weer voorbij.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat wordt volgens mij altijd gewaardeerd. Een hond is in de meeste gevallen een volwaardig gezinslid. EN die gaat gemist worden...Je kaart is heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts