In the collection #101: Klein wonder


Hallo allemaal,

Hier zijn we heerlijk aan het genieten van de Mei vakantie. Iedereen was er weer aan toe, ondertussen word er nog wel gewoon gewerkt maar even wat minder op uur en tijd leven. Genieten wat mij betreft!

Voor de nieuwste collection van Marianne Design, mocht ik voor de maand Mei aan de slag met Eline's lammetje en de accessoires voor de kinderkamer. Zo leuk allemaal weer!

Vandaag laat ik jullie deze kaart met de super schattige lammetjes zien en kijk dat kleine wonder eens tevoorschijn piepen!

Hoe je de kaart maakt vind je hier!

Fijne dag!

Groetjes

Rimmie



 

Reacties

  1. Superleuke kaart!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart met die vrolijke schaapjes Rimmie. Ik heb ze gisteren besteld en hoop dat ze snel door de brievenbus kruipen hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rimmie,
    wat een superlief en leuk kaartje! Die schaapjes zijn ook weer zo leuk! En je hebt er meteen een hele familie van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaart heb je met de lieve lammetjes gemaakt!
    Heerlijk even vakantie niet op de klok kijken kon er toen de kinderen klein waren ook zo van genieten.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super schattige kaart heb je weer gemaakt en nog een gezellige vakantie gewenst.
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts