Sweet Dino


Hallo allemaal,

Vorige week zagen jullie al een fles i.c.m. de dino voorbij komen. Dit keer weer net een wat andere uitwerking met bijna dezelfde materialen.

Ben normaal gesproken helemaal niet zo van het knippen, maar zelfs mij lukt dit hihihi!


Gebruikte materialen:
Papier: PK9163 Sea Sparkle
Mallen: COL1433 Eline's seagull & friends, COL1499 Eline's dinosaurs, 
LR0541 Palm trees en CR1402 Clouds (bendy card)
Craft stencil: PS8092 Botle by Marleen, 
Overig: CA3157 Rhinestones light blue & CA3156 Rhinestones light pink

Hele fijne dag vandaag!

Groetjes

Rimmie

 

Reacties

  1. Gaaf Rimmie!
    Morgen komt mijn fles ook door de brieven bus,ik verheug me er al op :)
    Bedankt voor inspiratie!
    Live groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts