Kiekeboe - Suus


Hallo allemaal,

Alweer een paar weekjes geleden beviel mijn knutselvriendin Sanne van hun eerst geboren kindje. Natuurlijk maakte ik speciaal een kaartje voor hun. Ik gebruikte mijn pop up kaart patroon. 

Hoe je deze kaart maakt, vind je op het YouTube kanaal van Marianne Design en ook op mijn eigen YouTube kanaal.

Hoe deze kaart er van binnen uitziet, zie je op Facebook of Instagram!

Gebruikte materialen:
Papier: PK9175 Rainbow en PB7058 Eline's babies - little miracle
Tekst: CS1051 Handgeschreven baby
Mallen: COL1479 Eline's babies, COL1495 Eline's baby cot, CR1538 Banner en CR1513 alfabet
Design folder: DF3438 Hearts
Overig: lint en touw

Heel fijn weekend allemaal!

Groetjes

Rimmie

 

Reacties

  1. Heel leuk kaartje Rimmie. Ik heb het model ook al vaker gemakt en het is zo verrassend voor de ontvanger. Lief in roze..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk,lief kaartje heb je voor de geboorte van Suus gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de schattige baby erop leuk het ruitjes papier en leuk model
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een schatje!! Zo lief dit babykaartje en weer mooi gemaakt.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts