Gastdesigner KIC


Hallo allemaal!

Vandaag een kaartje voor jullie dat ik heb gemaakt voor het Kaartjes-Inspiratie Challenge Blog.
Bij de vorige challenge ben ik in de top 3 geĆ«indigd en mocht ik een bijdrage leveren als gastdesigner voor de nieuwe challenge!

De opdracht is: maak een mannen/jongenskaart #53.
Omdat dit voor mij onbekend terrein is heb ik me gewaagd aan een eenvoudig, toch stoer jongenskaartje!

Dit kaartje zal als het goed is, vandaag getoond worden op hun blog als reminder voor de challenge!


Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Papier: PK9107
Tekst: LR0160
Mallen: LR0160 cupcake, COL1360 ster en DF3400 sterren

Fijn zondag!

Groetjes

Rimmie




Reacties

  1. Hoi Rimmie, wat een prachtige kaart. Leuke papier combi! De ster staat leuk op deze kaart en een cupcake is lekker feestelijk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk stoer kaartje, de ster en de cupcake passen super bij elkaar. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaart weer helemaal fantastisch Rimmie!
    Ontzettend leuk dat je gastdesigner bij KIC mocht zijn.
    Fijne zondag en lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Rimmie wat heb je dit leuk gedaan! Ontzettend leuk idee om op deze manier een mannenkaart te maken :) Echt geweldig! Super leuk dat je deze mooie voorbeeld kaart mag maken als gastdesigner :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is gaaf Rimmie.
    Ik heb dit papier ook en er beginnen ineens allerlei ideetjes te komen!
    Thanx.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vind het een geweldig leuke kaart Rimmie! met geweldig kleuren!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts