Nieuws!




Even een klein berichtje tussendoor!

Bij veel blogs zie ik vaak een mooi "watermerk" op de foto staan.
Giny is zo lief geweest om me daarbij te helpen! 
Bij Monkey Pic, kun je eenvoudig zoiets maken!
Bij deze dus heel erg bedankt Giny!

Zoals je kunt zien heb ik daarbij maar meteen mijn blog titel aangepast.
Zodat het zeg maar allemaal matcht!

Ook heb ik op Facebook een aparte pagina aangemaakt waarop ik mijn kaarten ga plaatsen. Soms deed ik dat op mijn "privé" tijdlijn, maar goed dan val je ook mensen lastig die niet echt geïnteresseerd zijn in wat ik allemaal maak.
 Een aparte pagina leek mij daarom een heel goed plan.

Voor wie het leuk vind om me daarop te volgen, hierbij het adres:

Ik zou zeggen: follow me!!!!

Tot snel, dan ben ik er weer met een kaartje!

Groetjes

Rimmie

Reacties

  1. Wauw wat ziet dit er strak uit Rimmie!
    Wat lief dat Giny je hebt willen helpen met het watermerk.
    Ik heb ook een aparte facebookpagina voor mijn creatie's (Original handmade by Janneke)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er gaaf uit Rimmie.
    En graag gedaan hoor, ik ben blij dat ik je heb kunne helpen.
    Goed idee van een aparte facebook pagina......ben je daar ook gaan volgen😉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk Rimmie! En wat lief van Giny dat zij je heeft geholpen :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts