één roos


Hallo allemaal,

Toch nog even tijd gehad om wat te fröbelen.
Leuk dat ik er weer een paar nieuwe volgers bij heb! 
Welkom! Leuk dat jullie me hebben gevonden, 
maar vooral de moeite waard vinden om te volgen!

De roos had ik gewonnen en moest natuurlijk ook even uitgeprobeerd worden.
Het is een vrij eenvoudig kaartje geworden, waarvoor ik de sketch van Mojo Monday heb gebruikt. Daar laat ik dit kaartje dan ook graag meedoen.


Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Papier: PK9130
Tekst: PL1524
Mal: LR0391 roos

Fijn weekend allemaal,

Groetjes

Rimmie

Deze kaart doet ook mee met de challenge van:
Marianne Design Club: rozen






Reacties

  1. Beautiful card, rose looks so pretty!!!
    Greetings,
    Mihaela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card, rose looks so pretty!!!
    Greetings,
    Mihaela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooie kaart Rimmie in deze pastelkleurtjes! Was een toffe schets hé! Ik gebruik die graag
    groetjes, en fijn weekend!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Rimmie,mooie roos heb je gewonnen je het er al meteen een hele leuke kaart mee gemaakt!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Rimmie mooi met die roos
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie stand heb je gewonnen. Een liefie van een kaart heb je gemaakt.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi kaartje, leuk die roos.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi Rimmie, zo'n mooie roos heeft ook verder niets nodig.
    Je kaart is prachtig.

    Liefs,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 1 Roos, maar wel een hele prachtige. Mooie kaart met prachtig papier en roos Rimmie!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel lief kaartje Rimmie...hele mooie zachte kleurtjes en wat een schitterende roos erop, leuk dat je die gewonnen heb...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat prachtig gemaakt Rimmie en je nieuwe aanwinst is echt een mooie eyecatcher.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie combinatie van de roos met het papier! Dat zijn leuke dingen om te winnen! Erg geslaagd kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi hoor Rimmie. Die roos moet ik geloof ik ook nog eens op mijn lijstje zetten. Op zo'n eenvoudige kaart komt hij wel heel mooi tot zijn recht.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Door de eenvoud en de mooie roos is het een super leuk kaartje geworden Rimmie! Mooie prijs!!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart Rimmie, leuk, soms is het juist de kunst om het eenvoudig te houden, gefeliciteerd met je prijs,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een roos...en dat is precies genoeg op deze kaart...
    Groejtes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart, hoor. De roos komt er heel mooi op uit.
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je zegt simpel maar ik vind hem prachtig, heel mooi dp en de roos is zo mooi op de roze cirkel. Hele romantische kaart.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig Rimmie om de roos zo te gebruiken. Heel erg mooi zo met dit papier en model. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een prachtig kaartje. Leuk dat je nog een keer meedoet met de februarichallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts