Lief!


Hallo allemaal,

Het heeft even geduurd voordat ik met het hertje en het nieuwe papier aan de slag kon.
Afgelopen week was het vakantie en daarvoor was ik bezig met een heel leuk project.
Maar daar kan ik jullie later pas iets over vertellen.

Er zijn zoveel leuke challenges om aan mee te doen, dat ik af en toe alles echt even goed op een rijtje moet zetten en alles één voor één afwerken.
Zoveel te doen, maar helaas vaak wat te weinig tijd.
Dit is vast voor velen herkenbaar.



De kaart kun je open klappen en aan de achterkant van het witte hart heb ik nogmaals een hart geplakt. Hierop kan dan de boodschap worden geschreven.

Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Papier: PB7050
Tekst: COL1314
Mallen: CR1250 rand, CR1225 hart, COL1314 tab's en COL1401 hertje
Overig: touw, bloem en knoopjes

Fijne dag allemaal

Groetjes

Rimmie

Deze kaart doet ook mee met de challenge van:

Reacties

  1. Wat een lieverdje op een superlieve kaart!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superlief kaartje, en leuk gedaan met het touwtje en het bloemetje Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super schattig kaartje, erg mooi.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi lief kaartje Rimmie! Lief het hertje hoor!
    Groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje heb je gemaakt erg leuk met dat hertje in het hart .
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje is het toch. Prachtige kaart Rimmie!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel schattig Rimmie. Het hertje is ook zo lief. En ik herken het hoor, ik zou het liefste de hele dag zitten knutselen maar er zijn ook nog andere dingen te doen natuurlijk.

    Liefs,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieverd! Erg leuk gedaan
    En heel herkenbaar inderdaad. Zoveel ideeën om te maken, maar soms veel te weinig tijd. Haha.

    Liefs,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een lief schattig kaartje Rimmie. Wat zijn de diertjes van Eline toch mooi weer!
    Dankjewel voor je deelname bij Scr@p-Cards challenge blog.
    Gr Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een schatje heel mooi kaartje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een super mooi babykaartje Rimmie...wat een schattig hertje erop .heel mooi al die accentjes gecombineerd...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaartje is echt Te schattig Rimmie! Zo lief met het hertje en het mooie papier. Ook erg leuk dat je het kaartje kunt openen en er dan nog een prachtig hartje inzit. Super! Maar ik herken het tijdgebrek volkomen helaas. Ik ben ook nog nergens aan toe gekomen... ben inmiddels herstellende van een nierbekkenontsteking. Bah! Maar je maakt mij wel ontzettend nieuwsgierig naar waar je allemaal mee bezig bent hoor! In ieder geval veel plezier en succes ermee ;-) hihi.

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohhhh, wat een schatje! Nu gaat dat hertje toch echt op mijn boodschappenlijstje. Wat een mooi kaartje heb je er mee gemaakt! Zo lief.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lieverd.
    Wat zijn ze leuk he de hertjes.

    Ja, zoveel te doen en weinig tijd.......daar heb ik ook last van.

    Lieve groet Giny.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een superlief kaartje! Echt een schatje en mooi dat papier er ook bij!

    Ik herken het inderdaad wel wat tijdsgebrek betreft.. helaas de ene keer wat meer tijd dan de andere.

    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Rimmie
    Wat een lief kaartje, met dat schattig hertje en mooi papier
    Tja tijd gebrek dat klinkt bekend
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Supermooi weer!!! Zo gaaf dit hertje. Leuk dat je alle papiertjes hebt gemat en dat je het hertje in bruin/creme hebt gemaakt. Weer eens wat anders.
    En ja gebrek aan tijd en welke challenges wel/niet dat klinkt bekend.
    Maar als je dan iets plaatsen kan dan is het ook extra leuk moet je maar weer denken.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Rimmie. Schitterend wat heb je dit mooi gemaakt. Het hertje is zo schattig. Leuk met dit papier. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Rimmie,
    Je hebt je post al genoemd lief. Nou super lief is je kaartje geworden. Mooie mallen en kleurtjes gebruikt.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Deze is zo lief !!
    Ja heel herkenbaar !

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel zoet, Rimmie! Ben benieuwd naar je andere project...Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel herkenbaar! Er zouden gewoon meer uren in een dag moeten zitten alhoewel ... dan zijn we echt gesloopt denk ik haha :p Je kaartje is echt te schattig Rimmie! Mooi model, super cute hertje, super lief dp en de kaart sluit zo leuk met het witte strikje en bloemetje :)
    Gezellig dat je mee doet bij Scr@p-Cards! Dank je wel voor jouw deelname en succes :)
    Groetjes Chantal
    DT-lid Scr@p-Cards Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jaaaa, jij weet ook al zulke leuke dingen te maken met deze lieve diertjes! Enig! Leuk dat we elkaar gaan ontmoeten op de beurs. Enne, niet zo gek doen hoor... ik ben het maar! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Simply stunning!
    Thank you for sharing with us here at Kreadiva´s!
    xx Nela

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts