Demo 12 februari bij M en H Hobbyshop


Hallo allemaal,

Vandaag geen kaartje. Graag wil ik jullie laten weten dat ik a.s. zondag 12 Februari tijdens de heropening van M & H Hobbyshop een demo mag geven met de Januari en Februari collectie van, hoe kan het ook anders:


Iedereen is welkom van 10:00 - 16:00 uur om de vernieuwde winkel te bewonderen en natuurlijk te genieten van de diverse demo's die er worden gegeven.

Nu ben ik natuurlijk druk met het maken van wat extra kaartjes, die ik na afloop natuurlijk ook met jullie zal delen. Het zal dus wat rustig zijn hier op mijn blog.

Wie weet zie ik jullie zondag!?!

Groetjes

Rimmie

Reacties

  1. Veel succes met de demo ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel succes met je demodag !
    Wij de resultaten wel op je blog verschijnen !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk Rimmie! Succes!
    Jammer dat het zo ver weg is anders kwam ik zeker eens langs!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk Rimmie! Heel veel succes en plezier!
    Te ver weg voor mij, jammer genoeg!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk voor je Rimmie dat je een demo mag geven met die leuke Marianne spulletjes...helaas voor mij ook te ver...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wauw, kei leuk.
    Heel veel plezier, vergeet vooral niet om er ook van te genieten.
    Ik ben super nieuwsgierig naar de uitwerking van je demo.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel plezier zondag en geniet er van.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk Rimmie!! succes en veel plezier wij zien de resultaten hier wel verschijnen
    Knutselgroetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts