Gefeliciteerd! Getrouwd!



Hallo allemaal,

Op dit moment mijn favoriete combinatie, zwart-wit met een knalkleurtje roze!
Morgen ook deze kleuren alleen dan voor een geboorte kaartje.
Zoals jullie merken zit ik op dit moment weer lekker in een creatieve flow, in de vakantie vooral veel in huis aan het ruimen geweest, of te wel minimaliseren. Ook mijn knutselhoekje eens even goed onder handen genomen, mallen en stempels weer geordend en dan geeft rust en ruimte om weer creatief bezig te zijn.
Ik hoop dat het zo lekker door blijft gaan!

Vandaag naar de Knotsgekke kaartendagen in den Bosch. Is alweer een hele tijd geleden dat ik daar ben geweest, eens kijken of er veel nieuws te zien is.
Zijn er meer dames die gaan?






Gebruikte materialen:
Papier: PK9147 Aqua colors en PK9149 Do what  you love
Mallen: KJ1721 gefeliciteerd, CR1331 cirkel en CR1404 klassiek vierkant
Overig: JU0937 diamond gems

Fijne dag allemaal!

Groetjes

Rimmie

Reacties

  1. Enig kaartje. Mooi die verschillenede papiertjes en dan het roze wat er mooi bij staat.
    Ja een opgeruimde werkplek geeft weer wat rust. Ik hou er ook wel van.
    Veel plezier bij de beurs en wij zien jouw 'buit' vast wel voorbij komen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Rimmie, leuke kaart weer gemaakt en heerlijk een opgeruimd plekje.. ik ga niet naar de beurs, wel straks met de kids en moeders inmiddels over de 80 naar Rijswijk.
    Lieve groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Rimmie, ga je ook aan de ATC coins? Zijn erg leuk om te maken. Er past nog heel veel op, op zo'n klein rondje. Je kaart is trouwens super! Deze paperbloc blijft een toppertje. groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toffe kaart gemaakt, Rimmie! Leuke kleuren bij elkaar. Ik sla voor het eerst sinds lange tijd de beurs een keertje over. Veel plezier! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart! Prachtige combi dat zwart/wit met knalroze.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuke kaart en die kleurencombinatie is heel mooi! Was het leuk op de beurs?? Nog wat nieuws gezien, veel gekocht??

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave kaart, erg mooie combi! Helaas geen KGKD voor mij deze keer: gisteren en vandaag school = werk en voor morgen heb ik ook al plannen. Heb je leuke dingen gezien en/of gekocht?
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben zaterdag naar de KGKD geweest en was vrij rustig vond ik, stonden ook minder kramen volgens mij en Hanny die ik sprak bij de stand van de Duif vond ook dat het ieder jaar minder werd. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts