Mijn kaarten in The Catalog 2018


Hallo allemaal,

Zoals de meeste van jullie vast al hadden gezien ligt de jaarlijkse Catalog van Marianne design weer in de winkels.
Zo leuk om te zien wat er in een jaar allemaal is uitgekomen en natuurlijk zijn er door de DT dames ook weer extra kaarten ontworpen met de collectie van dit jaar.

Ik mocht aan de slag met Eline's kerst collectie en met de tekststempel: butterflykisses (hoe toepasselijk)
Toen het blad binnenkwam zag ik tot mijn verbazing nog meer kaarten van mijn hand die erin staan, leuke verrassing!!! 

Hieronder zie je de kaarten uit the Catalog 2018













Vind het zelf leuk om ze zo bij elkaar te zien.
Leuk om te zien dat er toch wat verschillende stijlen te zien zijn!

Hieronder vind je een filmpje van the catalog!


Groetjes

Rimmie

Reacties

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts