Hoera! De Herfst komt eraan!!!!


Hallo allemaal,

Vandaag kan ik jullie eindelijk dit laten zien, want hier ben ik wel eventjes mee bezig geweest. Ik wilde super graag met het nieuwste craft stencil van by Marleen aan de slag gaan om er een home decor herfststuk van te maken. 
Nu eindelijk is het klaar en krijgt dit bord een heel mooi plekje bij binnenkomst in de hal.
Herfst ik kan er echt van genieten, de kleuren, de veranderingen in de natuur: Prachtig!




Zoals jullie zien gebruikte ik een mdf klembord, A4 formaat.


Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Papier: PK9159 Swedisch winter
Tekst: KJ1701 Geniet
Mallen: LR0403 bezem, LR0373 eikenblad, LR0286 dennenappel, CR1422 spinnenweb, CR1336 herfstbladeren COL1410 eekhoorn en COL1368 egel
Craft Stencil: PS8015 paddenstoelen 
Overig: touw en jute

Hele fijne dag!

Groetjes

Rimmie

Reacties

  1. Wow, wat een geweldige binnenkomer, prachtig in deze warme kleuren!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi, wat een gezelligheid bij jullie in de hal! Ben ook dol op de herfst, behalve de mooie kleurtjes vind ik het ook zo lekker kruidig ruiken in de tuin of in het bos...
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat prachtig gemaakt. Wat zijn ze toch schattig de eekhoorns en de egel. Ik hou ook van deze kleurtjes en als je in het bos of ergens loopt de paddenstoelen ziet. Ik heb ze nu alleen nog niet gezien. Ik ben benieuwd of je zo nu veel gaat zien, want het is natuurlijk wel een hele droge zomer geweest.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtig kaartje leuk met die eekhoorntjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig bord, je hebt er aardig werk van gemaakt! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heelerg mooi Rimmie.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend leuk heb je dit gemaakt. EN dat zal zeker heel mooi staan in de hal. Ga je voor elk seizoen iets maken? Mijn moeder had dat( zelf geborduurd) en hing er twee op, bijv herfst en winter en als dan de herfst was afgelopen hing ze de lente er vast bij, was de winter afgelopen dan kwam de zomer al erbij. Heel leuk en zo heb je er lang plezier van!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super gezellig is hij geworden :)
    groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er prachtig uit . Heel leuk idee om dit in de hal te hangen. Je hebt een heel erg leuk tafereel gemaakt. Kost inderdaad wel even tijd een heel gestans is dit. Maar niet voor niets het resultaat is heel erg mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts