Voor twee toppers!


Hallo allemaal,

Vandaag twee labels om aan jullie te laten zien.
Ook deze maakte ik in opdracht en waren bedoeld voor twee boerinnen.
Ze zaten aan een geweldig leuk verrassingspakket, zo leuk om te zien!

Gezien de "tijdsdruk" heb ik voor beide kaartjes dezelfde sketch aangehouden. 
Door ander dessin papier en het diertje op een andere plek zien de labels er toch verschillend uit.





Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Papier: PK9157 Soft pastels
Tekst: CS0971
Mallen: CR1352 labels, COL1426 koe en COL1402 varken
Overig: lint, touw en een knoopje

Hele fijne zondag allemaal!

Groetjes

Rimmie




Reacties

  1. TOP!! Ik vind ze schitterend. Die dieren blijven toch zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke labels geworden geschikt voor het boeren leven.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die zijn leuk!
    Ik ben en blijf van van die lieve diertjes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze leuk, heel mooi voor deze boerderij dames.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke lanbeltjes zijn dit geworden Rimmie. Heel mooi met een diertje erop. Heel leuk gemaskt. Groeten Trijnthe

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts