Envelop kaartje



Hallo allemaal,

Zo tijdens de laatste dagen van de maand Januari wil ik jullie nog een paar creaties laten zien die ik heb gemaakt met de knipvellen van Els Wezenbeek.
Gisteren was er al een verjaardagskaart te zien.

Vandaag is het een klein envelop kaartje geworden. Ik maakte deze met mijn envelop punchboard en stopte er een klein kaartje in met een leuke felicitatie.
Is weer net even anders dan een kaart.






Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Papier: PK9160 Romantic dreams
Knipvel: EWK1264 
Tekst: CS0987 Felicitaties
Mallen: LR0570 cirkel, LR0574 Flower frame round en COL1444 banner
Overig: knoopje

Hele fijne dag vandaag!

Groetjes

Rimmie

Reacties

  1. Je envelopkaartje is heel leuk geworden!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi envelopje! Lieve kleurtjes en je krijgt meteen zin in het voorjaar ;)
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee is dit! Prachtig en lief, mooi, die zachte kleuren!
    Gezellige dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gezellig envelopje met prachtige afbeelding. Leuk! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk envelop kaartje!! Zulke mooie zachte kleurtjes.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig plaatje op je mooie envelopkaartje ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts