Verloofd!


Hallo allemaal,

Al een tijdje terug maakte ik dit kaartje voor mijn knutselvriendin die zich heeft verloofd.
Altijd leuk om een kaartje te sturen toch?

Het was even een uitdaging om iets te bedenken voor zo'n soort kaartje, 
maar het is gelukt. Dit soort kaartjes heb ik vrij weinig nodig, af en toe jezelf uitdagen is leuk!


Gebruikte materialen:
Papier: PB7055 Sweet dreams
Tekst: CS0998 huwelijkswensen
Mallen: COL1442 Karin's tag, COL1444 banner, 
CR1360 cirkel stiksteek, LR0568 love en hartje
Design folder: DF3438 hartjes
Overig: diamond gems pink, touw en nietjes

Hele fijne dag allemaal!

Groetjes

Rimmie


Reacties

  1. Ik vind je kaart prachtig!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief, mooi en een tikje stoer! Wat mij betreft een prachtige combi, topkaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superstrak kaartje! Leuk een verloving...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf kaartje, erg mooi!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje, heel mooi gemaakt!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeker goed gelukt! Een mooie moderne kaart in mooie kleuren, die zal ze zeker aanspreken.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart! Mooie kleurkeuze ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts