Bloghop #29: Verjaardagsfeest




Hallo allemaal,


Leuk dat je mee doet met de Marianne Design bloghop van deze maand! 
De bloghop start op het blog van de Marianne Design. Ben je daar niet begonnen? Klik dan op onderstaand logo en lees de spelregels bij het begin en welke bloghop prijs we gaan verloten.

Hop tussen donderdag 21 februari en zondag 24 februari gezellig mee van het ene naar het andere blog en laat onderweg bij iedere hop een reactie achter.

Dit is de volgorde van de bloghop:
Start Marianne Design Blog – Boukje - Irma - Neline - Rimmie (hier ben je nu) Finish Marianne Design Blog


Hieperdepiep … hoera!! We gaan allemaal verjaardagskaarten maken. Wie is er bijna jarig? Je zus, zoon, tante… en voor iedereen natuurlijk een kaart zoals zij die zelf (hopelijk) mooi zullen vinden. Ons designteam ging voor deze bloghop verschillende verjaardagskaarten maken. Kijk gezellig mee hoe zij deze feestelijk mallen toepasten.

Veel plezier met hoppen!





Dit is mijn bijdrage.....






Het patroon van de kaart vind je hier.

Gebruikte materialen:
Papier: PB7054 Crafty Patterns
Tekst: CS1006 Verjaardagswensen
Mallen: LR0341 Taart en cupcake, LR0581 vlaggenlijn, LR0582 cijfer prikkers, 
CR1417 letters, CR1439 boog, CR1461 hartjes en COL1444 serpetine


Je mag nu verder hoppen naar het Marianne Design blog

Laat je inspireren door de prachtige creaties van de teamleden en vergeet niet een reactie achter te laten bij iedereen om kans te maken op de Bloghop prijs!

Veel plezier!

Groetjes

Rimmie

Reacties

  1. Mooie Kaart weer Rimmie en prachtig papier heb je er bij gebruikt, leuke hop weer.
    Lieve groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 😍Wat een heerlijke verjaardagskaart Rimmie! Ik werk nog druk aan mijn FEEST creatie, hopelijk haal ik de deadline. 🤞🏼

    Creatieve groet,

    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart, Rimmie! ik vind het een tof model en de kleuren die je gebruikt hebt zijn ook super! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk kaartje en ja je model blijft top om te maken:) groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje leuk zo met die 2 taartjes zo naast elkaar het model van je kaart vind ik ook super
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat leuk Rimmie! Daar zal een 9jarige héél erg blij mee zijn!En ik ook met opnieuw een schitterend voorbeeld. Dank je wel!!
    Groetjes van Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke,feestelijke easelkaart. Mooi papier en tekst.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig model kaart en het ziet er geweldig uit met die gouden accenten.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gaaf kaartje, mooi model en het is echt een feestje om naar te kijken!
    Dankjewel voor de inspiratie, ik hop terug naar het Marianne Design blog...
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hé Rimmie, wat een heerlijk kaartje, met al dat lekkers. En zo feestelijk! Zoals Colien hier boven ook al zegt, tof model! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke, vrolijke verjaardagskaart heb je gemaakt.
    Leuk model, dat maakt het kaartje nog feestelijker.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig, deze vrolijke verjaardagskaart! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zag hem al voorbij komen jouw prachtige kaart. Helemaal mooi. Het papier, wat ik nu ook heb, maar nu ook met het gebruik van de nieuwe stansen. Ik geniet altijd van jouw mooie creaties. top. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze kaart is super. Als je zo kaart krijg voor je verjaardag kan de dag niet meer stuk

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.

    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Rimmie,
    Wat een feestje is het bij jullie op het blog. Je schuifkaartje is zo leuk gemaakt. Dank je wel voor de link naar het patroon, die gaat weer op mijn to-do lijstje ;-)
    Leuk is die vlaggenlijn zeg, die is me eerlijk gezegd nooit opgevallen, en nu zie ik dat die ook van MD is.
    Geniet van de leuke reacties op je kaartje en een hele fijne zondag toegewenst!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuke kaart, dit model wil ik ook nog eens maken. De tekst is ook erg leuk.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw Rimmie,
    Wat een gave feestelijke kaart!
    Leuk al die feestelijke details en de kleuren combi met goud.
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het blijft feest op je blog Rimmie! Deze kaart is ook weer super!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Adorable card. I love the design and all the details.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie kaart, ik vind de kleurtjes echt fantastisch,en een origineel patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik heb de bloghop dan jammer genoeg gemist, maar heel leuke kaart Rimmie ! Dit papier blijft ook super ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie feestelijke schuifkaart Rimmie. Hroeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts