Tijd voor een feestje! Doe je mee?



Hallo allemaal,

Vandaag is het tijd voor een feestje!

Namens Marianne Design mag ik een klein feestpakketje weggeven.
Leuk toch!?!

Er komen deze maand weer geweldig leuke materialen uit om 
feestelijke creaties mee te maken.



Wat moet je doen om kans te maken op dit feestpakketje?

1) Mocht je het nog niet zijn, word volger van mijn blog en/of Facebook-pagina.

2) Plaats deze challenge op je eigen blog of Facebook-pagina.

3) Maak een creatie met, hoe kan het ook anders, het thema: FEEST!
Gebruik daarbij zoveel mogelijk producten van MARIANNE DESIGN
Je hebt tot donderdag 28 Februari 12:00 uur de tijd om je creatie
 hier op mijn blog te linken.
* je mag meedoen met 1 creatie


Je kunt je creatie hier linken:


Ik kijk al uit naar al jullie prachtige creaties.

Succes allemaal!

Groetjes

Rimmie

Reacties

  1. Een feestje is altijd leuk.
    Ik ga zeker proberen om mee te doen.

    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gezellig een feestje, weet niet of het gaat lukken maar ga hem wel noteren.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk Rimmie,ga zeker proberen er een feestje van te maken!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een feestje is altijd leuk. Elke dag moet je er eigenlijk een feestje maken, je wat nooit wat de morgen je brengt. Valt niet altijd mee om zo te denken. Ik ga proberen mee te doen maar kan niks beloven 😉
    Lieve groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk! is dat zomaar? Ik hou wel van feestjes, dus de challenge staat genoteerd! Mooie prijs trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat super leuk Rimmie ik heb het freubelen weer op gepakt nadat het een tijdje op een laag pitje heeft gestaan. Ik ga gezellig meedoen.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. geweldig leuk een feestcandy ga ook aan de slag zet hem op mijn blog en bij jou ook
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuke candy geef je weg. We gaan proberen een vrolijk en feestelijk kaartje te maken!!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig setje, ik doe mee 😁

    Groetjes
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gezellig zo'n feestje, ik ben van de party.. ehm, van de partij!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk zo'n feestje! Ik doe graag mee en heb een kaartje geplaatst, ik hoop dat het plaatsen goed gegaan is. Ik ben er nog niet zo handig mee. Hi,hi, ik zie al dat ik mijn naam vergeten ben.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Rimmie ik heb mijn kaartje erbij gezet.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Yeah ! Het is mij gelukt een kaartje te maken ! Niet met Eline dierenstansjes, maar wel met het Beary Cute knipvel! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Bedankt, voor de FEESTELIJKE challenge Rimmie. Ik feest graag mee! Mijn creatie heb ik zojuist geüpload. Het is mij toch nog gelukt om de deadline te halen.

    Groetjes,

    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb net mij creatie geplaatst, ik zie dat ik nog net op tijd ben voor de Challenge. Hihihi.
    Erg leuk van Marianne Design dat je een feestpakketje mag weggeven.

    Fijne dag.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts