Groot is het verlies....



Hallo allemaal,

Vorige week maakte ik maar liefst 3 condoleance kaarten, zo maak je ze nooit en zo heb je er in korte tijd een aantal nodig. Niet leuk, maar om zo toch je blijk van medeleven te tonen, kun je niet veel meer doen dan een persoonlijk kaartje sturen.
Dit kaartje maakte ik voor mijn schoonzus en haar gezin. 

Groot is mijn inspiratie niet voor dit soort kaartjes dus het lijkt grotendeels op mijn vorige condoleance kaartjes.



Volgende week laat ik de anderen zien. 
Tussendoor probeer ik toch ook nog 2 andere kaarten te laten zien.

Gebruikte materialen:
Papier: PK9155 weathered wood
Tekst: EWS2224 silence
Mallen: LR0546 bloem, LR0550 takjes dennenappel, 
LR0551 takjes
Design folder: DF3445 japanse ster
Overig: PL4510 enamel dots gold & silver

Fijne dag allemaal,

Groetjes

Rimmie


Reacties

  1. Ondanks dat het de minst nooit kaarten zijn om te maken, is deze wel ontzettend mooi gemaakt!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts