Het is weer Lente!


Hallo allemaal,

Voor het blog van Marianne Design maakte ik deze kleurrijke creatie.
Natuurlijk wil ik deze home deco creatie ook even hier showen.
Ben er even zoet mee geweest, maar hij staat hier nu op een mooi plekje zodat iedereen er van kan genieten.



Voor de gebruikte materialen ga je even naar de website van Marianne Design.

Lieve dames ik wil jullie laten weten dat ik alle reacties ontzettend waardeer en met plezier lees, helaas ontbreekt het me op dit moment puur aan tijd om ook bij jullie allemaal langs te komen. Sorry daarvoor.

Fijne dag allemaal!

Groetjes

Rimmie

Reacties

  1. Wow Rimmie!! Wat heb je weer iets ontzettend gaafs gemaakt!!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat gaaf gemaakt zeg! Echt super!!!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een supergave creatie! Dit vrrdient zeker een mooi opvallend plekje!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wow Rimmie, wat tof!!
    Hier liggen die schattige vogels ook. Als ik dit zo zie dan heb ik er heel veel zin in om er mee aan de gang gegaan.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige creatie! Echt een topper, kan zien dat er veel tijd in zit.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is so beautiful!! I love all the details.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtige kaart , er is zoveel op te zien ,dat ik hem zag dacht ik wauw wat mooi.
    Zoveel kleuren maar toch een prachtig geheel, zet hem maar goed in het zicht want deze kaart moet iedereen zien , de kaart is PRACHTIG .
    Groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat en geweldig kaartje met die vrolijke parkietjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk en 'tropical' tafereeltje. Deze vogeltjes zetten me ergens in een warm oord. Zou ik nood hebben aan vakantie? :) Heel leuke kaart Rimmie! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts