Marianne Design: the collection #77


Hallo allemaal,

De dagen en weken vliegen weer voorbij, we zijn alweer over de helft van de maand en het was me gewoon nog niet gelukt om mijn bijdrage aan the collection van deze maand aan jullie te showen.

De knipvellen van Els Wezenbeek: trés jolie waren even een uitdaging, maar toen ik eenmaal aan de gang was, werd ik toch wel heel blij van deze plaatjes.


De basis van alle kaarten zwart-wit met een klein beetje kleur.


Wat ik heb gebruikt en hoe je ze maakt vind je hier.

Hele fijne dag vandaag.

Groetjes

Rimmie

Reacties

  1. Wat een schitterende serie kaarten heb je gemaakt! Prachtig zo het zwart-wit met de kleurige plaatjes!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn heel gave kaarten geworden, heel mooi!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, leuke kaarten! Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie voorbeelden Rimmie! Kan me indenken dat de daghen voorbij vliegen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een super leuke kaartjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts