Neem vandaag een slipperdag!


Hallo allemaal,

Afgelopen dinsdag was deze kaart al te zien op het blog van Marianne Design.
Graag show ik dit kaartje natuurlijk ook even hier.

Buiten is het lekker fris, dus voor het nemen van het slipperdag moet je denk ik nog even geduld hebben hihihi. Al moet ik zeggen dat ik niet kan wachten tot het weer heerlijk warm zomers weer is en je gewoon iedere dag slippers aankunt.


Beschrijving en gebruikte materialen vind je hier.

Fijne dag allemaal!

Groetjes

Rimmie

Reacties

  1. prachtige kaart Rimmie. Ik zag deze gister al op pinterest. Had de kaart opgeslagen.... Vind het een heel leuk idee. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey Rimmie,

    het is een prachtige kaart geworden.

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij mag wel een slipperdag, ik vind het te koud wacht op mooier weer...hihihi
    Groetjes van judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk hoor deze zomerse kaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig, zo'n leuk zomers kaartje! Mooie tinten heb je gebruikt.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, ik krijg echt zin in een slipperdag door jouw kaartje. Heerlijk!
    groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts