Let's be mermaids!



Hallo allemaal,

Hopelijk kunnen jullie het nog aan hihihi. Het laatste zeemeerminnen kaartje voorlopig.
Ook hier is de zeemeermin het stalende middelpunt tussen de golven die ik bewerkte met distress inkt. Heel veel meer had dit kaartje niet nodig vond ik.

Dit weekend staat de kermis in ons dorp, maandag iedereen vrij ivm kermis en dan zijn het gewoon nog maar 4 dagen school voor de meiden en dan is het grote vakantie!
Wat zijn ze eraan toe en zelf ook moet ik zeggen. Even geen verplichtingen, clubjes, afspreken en vooral niet leven op de klok, heerlijk!



Gebruikte materialen:
Papier: PK9163 sea sparkle
Tekst: CS1025 Mermaids
Mallen: COL1467 zeemeermin, COL1468 zeelevenen, LR0600 golven en LR0602 schelpen
Design folder: DF3448 schelpen
Overig: enamel dots clear

Hele fijne dag vandaag!

Groetjes

Rimmie



Reacties

  1. Heey Rimmie,

    het is een prachtige kaart geworden!!! Ik ben zelf de zeemeerminnen nog niet zat en mogen ze blijven komen hoor. Ikzelf heb er nog maar 2 gemaakt, vind namelijk zoveel dingen leuk dus wissel ik beetje af.

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart Rimmie en met deze temperaturen zou ik zeker wel een zeemeermin willen zijn LOL. Lekker om af te tellen naar de vakantie. Mijn man moet maandag al weer gaan werken, wij hebben al vakantie gehad. Geniet ervan.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat is deze ook weer leuk Rimmie! Ik ben ze ook nog niet zat hoor!
    Je kunt al lekker aftellen tot jullie vakantie! Geniet er maar van!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stuk voor stuk zijn jouw zeemeerminkaarten schitterend! Van mij mag je nog wel doorgaan hoor, het is iedere keer weer prachtig om naar te kijken, hihi!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi zeemeermin-kaartje weer! Ja, het schooljaar is bijna voorbij, de tijd is omgevlogen...
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts