You are simply Mer-Mazing


Hallo allemaal,

Vandaag een zeemeermin-krans om aan jullie te laten zien.
De schelp gebruikte ik als middelpunt en daarom heen werkte ik rond met ovalen.
Zelf ben ik er heel blij mee, de meiden ook en natuurlijk hangt deze al bij één van de meiden op haar kamer.


Even een close-up van beide zeemeerminnen.


Gebruikte materialen:
Papier: PK9163 sea sparkle
Tekst: CS1025 Mermaids
Mallen: COL1467 zeemeermin, COL1468 zeeleven, CR1406 zeewier, CR1411 schelp,
 CR1467 ovaal en LR0602 schelpen 


Afgelopen zaterdag een hele gezellige en druk bezochte demo dag gehad bij Noor en zo in Waspik. Met 12 dames mochten we het nieuwste van het nieuwste showen.
Hieronder een kleine impressie van mijn plekje, niet te veel laten zien natuurlijk want een aantal stonden nog niet op mijn blog hihihi!


Hele fijne dag vandaag!

Groetjes

Rimmie



Reacties

  1. Heel erg leuk Rimmie.
    groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend toffe krans Rimmie!! Heel erg gaaf gedaan!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige krans met van die mooie zeemeerminnen,die zal vast mooi staan in haar kamer.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts