Gefeliciteerd! Zwanger


Hallo allemaal,

Vandaag een zwanger-felicitatiekaartje!
Het geweldig leuke knipvel met de bekende Eline babies is ook zeker geschikt om een kaartje te maken om iemand te feliciteren met de zwangerschap.
Het prachtige summer picnic dessin papier past er helemaal bij.


Aan de voorgaande kaartje kunnen jullie zien dat ik weer zachtjes aan, aan de knutsel ben. Beetje eenvoudige kaartjes, maar hopelijk niet minder mooi.
Ga mijn best doen om ook weer eens een rondje langs de blog te gaan, maar ik merk dat dit nog niet echt lukt. Gelukkig mis ik weinig, want op facebook en instagram zie ik ook jullie prachtige creaties voorbij komen.


Gebruikte materialen:
Papier: PB7056 Summer picnic
Knipvel: AK0074 Eline's babies summer picnic
Tekst: DF3454 letterbord en EC0171 Eline's baby tekstjes
Mallen: LR0610 lelie en CR1469 takjes (doodle vierkant)
Design folder: DF3456 Marjoleine;s stripes

Hele fijne dag vandaag!

Groetjes

Rimmie

Reacties

  1. wat een supervrolijk kaartje de knipvellen zijn inderdaad schattig had ze al langs zien komen en gezien in de Marianne
    gezellig dat je weer effe langs bent gewipt bij mij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig kaartje Rimmie ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig kaartje Rimmie!
    Mooie kleurencombinatie en een heel schattig plaatje.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk kaartje in mooie kleuren! Lief plaatje.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart Rimmie. Het papier past heel leuk bij het plaatje, het heeft een net iets stoerdere look!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieverd deze kaart!! Heel erg mooi opgebouwd met als resultaat een topcreatie!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Rimmie,
    je kaartje is erg leuk. En heeft ook niet veel meer nodig. Lief dat je weer langs kwam op mijn blog. Van mij zie je namelijk niets op insta en FB...en dat je nog niet echt weer in een flow zit wat knutselen betreft snap ik heel goed. Doen wat goed voelt!!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige, lieve kaart Rimmie! Heel erg mooi, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi deze kaart voor een zwangere Rimmie. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kleur dit papier en heel leuk kaartje met dit lieve plaatje! groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts