Congrats



Hallo allemaal,

Vandaag ben ik te vinden bij Noor & zo in Waspik en zal ik jullie een groot aantal herfst en Halloween kaarten en creaties showen.
Dus mocht je nog niets op de planning hebben, zou ik zeggen kom gezellig langs!

Zoals beloofd is dit het tweede kaartje in voor mijn doen CAS stijl.
Zelf ben ik dol op de warme herfstkleurtjes en wat mij betreft combineert het ook nog eens goed met wit.



Gebruikte materialen:
Mallen: LR0621 bladeren, LR06256 congrats, COL1472 wasbeer en CR1468 doodle cirkel
Design folder: DF3453 linnen
Overig: Knoopjes


Heel fijn weekend en wie weet tot straks!

Groetjes
Rimmie


Reacties

  1. Wat een prachtig kaartje Rimmie!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze kaart vind ik prachtig!
    Alle ingrediënten die je gebruikt passen perfect bij elkaar.
    Die linnen achtergrond is mooi! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gezellig kaartje met deze kleurtjes! Prachtig hoe de achtergrond uitkomt met embossing. Ik heb m ook, ga m er weer eens erbij pakken...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En prachtige CAS kaart in die warme herfstkleuren! Veel succes en plezier vandaag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ach, wat een cutie ! leuk en lief kaartje, mooi
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige herfstkaart Rimmie! Vind het wasbeertje zo leuk! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi CAS kaartje geworden.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuk herfstkaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooi en schattig, love it !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh Rimmie, dit is een supermooi kaartje zo met de wasbeer! Hij geeft de pompoen vast niet af, zo te zien.....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie CAS-kaart en wat een leuke designfolder! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts