Hele fijne feestdagen allemaal!


Hallo allemaal,

Bij deze wil ik jullie allemaal hele fijne feestdagen wensen, 
maak er met elkaar een fijne tijd van vol warmte en tijd voor elkaar.

Voor ons zal het weer een kerst worden met nog een gemis van een dierbare.
Toch gaan we er met elkaar een fijne tijd van maken en houden we de herinneringen aan hen in leven tijdens fijne gesprekken.

Voor iedereen die iemand moet missen in deze tijd heel veel sterkte gewenst!



Nogmaals hele fijne dagen allemaal en alvast een heel goed uiteinde gewenst.
Wij gaan hier even genieten van hopelijk wat rust na een zeer bewogen tijd.

Tot in het nieuwe jaar!

Groetjes

Rimmie

Reacties

  1. Heel erg mooi weer Rimmie leuk in zo'n lijstje.
    Kerstgroetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helemaal mooi heb je dit gemaakt ! veel sterkte, probeer toch te genieten van deze dagen
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zal voor jou ook best wel lastig zijn, Rimmie. Ik hoop dat je tijdens dit soort dagen ook mooie herinneringen kunt delen met mensen die je vader en schoonvader gekend hebben. Ook wij doen dat en het is al meer dan 30 jaar geleden dat mijn schoonouders overleden.
    Mooi, je schilderijtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het gemis is groot, maar met deze dagen nog meer... Sterkte en hopelijk kunnen jullie fijne herinneringen ophalen. Je fotolijstje is prachtig, wat mooi gemaakt weer! Probeer nog wat te genieten van deze dagen en alle goeds gewenst voor het komende jaar!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje mooi met dat lijstje erom heen. ja rond de kerst is het altijd een moeilijke tijd voor veel mensen ik mis mijn broer nog elke dag veel sterkte en ik hoop dat jullie ook hebben kunnen genieten van de kerstdagen door de herinneringen die je met elkaar hebt ik wens je alvast een heel goed, gezond en creatief 2020
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtgie kaart Rimmie. Supermooi samen gesteld met alle mooie materialen. Ik heb deze ook.... ga er volgend jaar mee aan de slag... Want dit blijft mooi. Wat hebje een mooie nieuw blog lay out. Bedankt voor je schitterende kerstcreatie. Top! Alvast een goede jaarwisseling. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat super mooi gemaakt weer!! Ik hoop dat je ondanks het gemis toch een fijne kerst hebt gehad. Hier ook al 10 jaar zonder mijn vader en op sommige momenten komt dat weer helemaal boven. Maar het lukt hier om te kijken naar wat we wel hebben en genieten daarvan met degenen die we missen in ons hart.
    Hele fijne jaarwisseling en tot 2020!! Dat je maar weer veel leuke dingen maken mag in het nieuwe jaar!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige ingelijste kaart, ik wens je heel veel sterkte de komende tijd. Ik hoop voor je dat 2020 een beter jaar wordt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts