Veel geluk in jullie gezellige nieuwe huis


Hallo allemaal,

Na een hele tijd van stilte is het weer hoog tijd om een kaartje te laten zien.
De reden van mijn afwezigheid is niet zo leuk. Onlangs hebben wij afscheid moeten nemen van mijn schoonvader, na een kort intensief ziekbed is hij op 26 november helaas overleden. In een goed jaar tijd zijn wij onze vader,s schoonvaders en opa's kwijt.
Dit hakt er wel even in en vandaar ook dat er op creatief vlak weinig is gebeurd.
Daarbij kwam nog de Sint en nu de kerst, maar goed het is zoals het is en we gaan er met elkaar maar weer het beste van maken.

Deze kaart maakte ik voor vrienden van ons die recent zijn verhuisd.


Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Papier: PK9164 Winter days
Tekst: CS1004 Droomhuis
Mallen: CR1413 cactussen, CR1424 theelichtje, CR1463 Marleen's shelves, LR0568 home
Overig: PL4510 enamel dots gold & silver, knoopjes

Fijne dag!

Groetjes

Rimmie

Reacties

  1. Dat is heavy! Veel sterkte. Dat heeft tijd nodig omdat te plaatsen voor iedereen. Niet gemakkelijk...
    Je kaartje is mooi, hopelijk vind je in het knutselen wat afleiding x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heftig, al dat afscheid. Sterkte! En mooie kaart heb je gemaakt.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jullie krijgen het wel te verwerken, zeg... Gecondoleerd en sterkte met het gemis!
    Mooi kaart voor een verhuizing, leuke details!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat valt niet mee Rimmie, gecondoleerd er stekte hiermee.
    Je verhuiskaartje is prachtig.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sjonge Rimmie, heb je net je vader verloren en nu je schoonvader. Dat is heftig. Gecondoleerd, hoor.
    Je kaartje voor het verhuisde stel is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gecondoleerd Rimmie. Kan me voorstellen dat het een heftig jaar is geweest. Sterkte gewenst! Je kaart is heel erg mooi geworden, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik las gisteren je berichtje al en reageer nu nog even. gecondoleerd met het overlijden van je vader, verdrietig om beide vaders in een jaar te verliezen.
    Je kaart is zoals altijd, dat vind ik echt, supermooi. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gecondeleerd veel sterkte in deze moeilijke tijd. Maura

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts